Tikei sminkborstar del 2

Jenni tipsar, Recensioner, Smink / Permalink / 14
Tidigare har jag recenserat tre sminkborstar från Tikei mineral cosmetics, för att se det inlägget kan ni klicka HÄR. Nu är det dags att recensera ytterligare tre borstar! Och ingen är gladare än mig ♥
 
 
En borste som är perfekt för applicering av puderprodukter som mineralfoundation, puder och rouge. Den är gjord av syntetiskt hår och känns verkligen enormt mjuk mot huden. Borsten har ett praktiskt, lite längre handtag och skapar ett lite mindre räckande resultat än deras kabukiborste om du väljer att använda den till foundation. Jag använder denna till puder och även till att sudda ut min bronzers skarpa kanter, and I love it! En riktigt mysig borste som inte är för stor vilket gör att den går att använda på många sätt. 
 
Pris: 179:- finns att beställa HÄR
♥ Betyg av mig: 4 av 5 möjliga ♥
 
 
Den mest praktiska läppborsten någonsin som är perfekt att ha med sig i väskan. Borsten är supermjuk och passar till både läppstift och läppglans. Portable lip brush går att sätta ihop på två sätt: Antingen med locket på (så du kan ha med dig den överallt, ser nästan ut som en penna då) eller med locket på andra ändan för att få en 16 cm lång borste att ställa bland dina andra sminkborstar. Mycket smart! Tips: Den funkar toppen till Tikeis läppglans-och läppstiftsprover som man kan beställa för 10:-/st på hemsidan. Denna har jag med mig överallt för att få en så precis applicering som möjligt av mina läppstift och läpprodukter. 
 
Pris: 79:- finns att beställa HÄR
♥ Betyg av mig: 5 av 5 möjliga ♥
 
 
 
 
 En oerhört mjuk syntetisk borste som är perfekt att markera kindkonturerna med rouge eller bronzer. Håren sitter väldigt tätt på den, vilket gör att appliceringen blir väldigt precis och pigmenterad! Den är min nya favorit när jag vill ha extra markerade kindben. Denna borste + Tikeis bronzer = bästa kombon. Eller vilken bronzer ni vill. 
 
Pris: 139:- finns att beställa HÄR 
♥ Betyg av mig: 5 av 5 möjliga (igen!) ♥
 
 
Tikeis sminkborstar har än en gång förvånat mig och gjort mig stormförtjust. De har så himla bra priser på borstarna och är verkligen professionella! Borstar av syntetiskt hår är mina absoluta favoriter då de inte suger in för mycket produkt, är väldigt hållbara och supermjuka mot huden. Därför kan jag inte sluta älska Tikeis sminkborstar - de uppfyller alla mina krav ♥
 
Klicka på bilden för att komma till Tikeis hemsida: 
#1 - - Marie:

måste helt klart prova deras borstar :-D

#2 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Vad roligt! Om bara jag vore lika engagerad i sminkningen ;) (välkommen in till min nya blogg förresten!)

#3 - - Erika:

Härligt när saker och ting är bra :)

#4 - - Alice:

Vad roligt med recensioner! :)

#5 - - S A R A:

vilket bra inlägg!

#6 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Åh beställde faktiskt hem testprodukter därifrån för ett tag sedan. Tycker de inte fungerade så bra med fel borste, men med en bra borste till var det riktigt najs :)

#7 - - linnea:

kul med lite recensioner! :)

#8 - - Linneaellinore - FOTO:

Superbra inlägg!

Har du lust att göra ett bloglovin byte? :)

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipsen :)

#10 - - Sofia:

Skoj inlägg!!

#11 - - Tova:

så fina borstar, vill ha!

#12 - - miranda:

vilken praktisk läppborste :-D

#13 - - Lilly:

vill ha dessa! blir att skriva upp på önskelistan nu till julen :D

#14 - - nicolinda.blogg.se:

Apropå deras borstar.. Jag älskar Tikei's smink! Har en bronzer som heter Golden, ett blush som heter Horizon och en foundation i N2. Så bra! Jag föredrar dock att ha en liquid primer under deras mineral puder foundation för annars sitter den inte så bra. Även gärna en bra concealer :)

Till top