The Body Shop - British rose

Hudvård, The body shop / Permalink / 6
 
Låter klassisk rosdoft av handplockade ekologiska rosor som något för dig? Då kan jag tala om att denna nylanserade kollektion från The body shop är det! 1 Mars hoppade denna rosdoftande kollektion in i både webshop och butik. Utöver kroppsvård finns även några limiterade sminkprodukter jag tyvärr inte har att visa er med! But let's take a look at what I got... 
 
Den klassiska body buttern finns med, men hint hint... Wow, vilken rosdoft! Alldeles för kraftig i mitt tycke, men borde kanske med andra ord passa rosdoftsälskaren riktigt bra. Skrubben tyckte jag till skillnad från body buttern doftade riktigt lagom och gott! Den är så fantastisk att ha med sig i duschen. 
 
British Rose Body butter (200 ml/185 kr)
British Rose Exfoliating Gel Body scrub (250 ml/225 kr) 
 
 
 
 
Nyhet! Instant Glow Body Essence är en lystergivande mjukgörare av riktigt lätt konsistens. Upp till 24 timmar fuktighetsbevaring lovar den också! Rosdoften är lagom i denna också, och kan användas av dem som inte är allt för förtjusta i rosdoft... Wiho! Ska bli spännande att ge min tråkiga vinterhud lite lyster - våren är inte riktigt här än uppe i Norrland... 
 
British Rose Instant Glow Body Essence: (250 ml/225 kr) 
 
♥ Yay or nay till rosdoft? ♥
 
#1 - - Stella:

dina bilder<3 Jag säger njay till ros.... måste in och dofta för att avgöra hihi ;) KRAM!

#2 - - Lucy:

Den doftar så gott :D luktade på den när jag var i London innan den kom ut här :D

#3 - - linah:

åhh <3 !

#4 - - Linnéa:

Ja men hur kan man inte gilla rosa liksom, sååå fint <3

Nya produkter där för mig att kolla in :P.
Kram

#5 - - JoJo:

oj vilka fina produkter :)

sv; kul att du gillar skorna :)

#6 - - Martina:

Åh spännande! Älskar när Body Shop släpper nya dofter :D

Till top