Mina Holy Grails

 
Vi har alla produkter som blir till våra personliga favoriter - vissa köper vi och vet om det direkt men andra råkar bara bli till sådana man alltid återkommer. Ovan ser ni produkter jag använder, använder och använder nowadays... Sådana som lyckats hoppa in i mina rutiner trots ett hav av urval hemma i skönhetskaoset. 
 
Maybelline Color Show CELEBRATE! "New york color show" & L'oréal Le Vernis À L'Huile i nyansen 672 Gris Décadent: Dessa två lack gifter sig verkligen med varandra och jag bara älskar den täckande, gråa nyansen av L'oréal som även sitter i evigheter. Tyvärr verkar det som att Color Show-nagellacket är av limited edition och mest troligt inte finns kvar i butik, men hittar ni inte det passar säkert vilket glitterlack som helst till den grå skönheten. Jag applicerar glitterlacket närmast nageltipparna - min nya absoluta favoritkombo som jag vänder mig till om och om igen. 
 
Victoria's secret Winter Cranberry Body Mist: föll pladask för denna doft då jag senast besökte Stockholm och köpte den på Victoria's secret-butiken. Finns den fortfarande att få tag i på något vänster är den nästan ett måste för er att införskaffa... Mums! 
 
Eos Lip Balm Oranic Strawberry Sorbet: underbaraste läppbalsamet. Doftar himmel och återfuktar mycket bra, min personliga Eos-favorit helt enkelt. Somrigare och fräschare går inte att bli! 
 
The SPA Enzymetherapy: ett värmeskyddande glansspray som doftar fantastiskt gott, känns lite som en hårolja i sprayform vilket gör att jag älskar den så. Användning: Fördela på fuktigt hår som skydd inför föning eller på torrt hår som skydd innan användning av värmeverktyg. Styla sedan som vanligt. Pris: 159:- Finns på Nordicfeel.se
 
NYX Soft Matte Lip Cream: dessa läppkrämer som slutar upp i en matt finish utan att kännas torra är verkligen mina besties. De är riktigt täckande och så fantastiska att använda vardag som fest! Jag vill ha fleeeer. Finns att beställa på Nordicfeel.se
 
H&M Glow To Go Highlighter Stick: BUDGETTIPS! Detta är en nyhet i H&M's sminkkollektion och jag var bara tvungen att införskaffa denna krämhighlighter då jag swatchade den på handen. Sååå himla glowy och fin, faktiskt så fin att jag många gånger använder den framför min klassiska Mary Lou Manizer... Pris: 79:90:- och finns i tre olika nyanser. Wiho! 
 
L'oréal False Wings Sculpt Mascara VS. Maybelline Lash Sensational Lash Multiplying Mascara: Anledningen varför jag lägger ett "VS." mellan dessa är för att mascarorna verkligen slåss om uppmärksamhet på mitt sminkbord just nu. Maybellines Lash sensational mascara har ända sedan den kommit ut varit min one and only mascara - alla jag tipsat om den till instämmer här... Men nyligen lanserade L'oréal paris sin nya False wings sculpt mascara, som faktiskt mäter sig med min kära holy grail. Nu har jag alltså två holy grail-mascaror från budgethyllan som jag rekommenderar varmast! 
 
 
♥ Blir ni extra spänd på någon produkt? ♥
#1 - - Lis Mari:

Lovely, jag älskar när man hittar favoriter sådär :-D

#2 - - johanna:

Älskar när man hittar sina favoriter! Gör livet så mycket bättre hehe!

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så kul att få se! :)

#4 - - Sarah:

kan jag för stå det är gött me kina mat =)

Till top