Makeup artist for a day: balreklam

Mina sminkningar, Smink / Permalink / 2
 
Tackade fort ja då jag fick erbjudandet att sminka vackra Linnea inför en officiell balreklamsfilm av P-townJag är dålig på att ta för mig då det kommer till sminkjobb insåg jag denna stund, då jag tycker det är så extremt roligt när jag väl är i sitsen. Så skärpning Jenni, mer sminkningar på andra och till bloggen... Okej, deal på den fronten. 
 
 
Jag ville skapa en romantisk balmake på Linnea, en inte allt för skarp eller mörk. Använde mig av en del rosa toner och ljust glam. De verkade helnöjda med min insats! Jag kommer, för er som bor i Piteå, att finnas tillänglig för balsminkningar då tiden är inne. Bara att höra av sig till mig! 
 
Är väldigt tacksam över gårdagen i helhet... Först det fantastiska sminkjobbet bland härliga tjejer, sedan fick jag så underbar feedback från många håll och kanter. Tack kära ni! Är så underbart att få uppskattning för vad man gör, särskilt när det råkar vara det man brinner för som mest. Dessutom har jag med denna skönhetsblogg fått ett par guldvärda, nya samarbetsparners som jag alldeles snart ska avslöja för er... Är i extas! Så mycket roligt på G nu och jag hoppas ni gamla som nya läsare vill fortsätta följa mig i min skönhets-och sminkresa. It's a blast! Tack alla som stöttar, peppar, läser, kommenterar och trycker på gilla-knappar för mig. Ni är fantastiska. 
 
♥ Vad tyckte ni om min balsminkning på Linnea? Jag funderar starkt på att börja
skapa pictorials på lite enkla sminkningar åt er! ♥
#1 - - Angelica:

din talang är tydlig, fortsätt som du gör du kommer bli stor!! :)

#2 - - Alice Lindström:

jätte fin sminkning!

Till top