Kardashian Beauty: nu i Sverige!

Jenni tipsar, Skönhet, Smink / Permalink / 4
 
Se vilka härliga produkter som damp ned i min postlåda här om dagen! Hade ni koll på att skönhetsmärket Kardashian Beauty lanserats i Sverige för ett ganska bra tag sedan? Märket av de tre populära systrarna bjuder på lyxig och högkvalitativ makeup i trendiga färger som förstärker ansikte, ögon och läppar precis som systrarna Kardashian är mästare på, till ett överkomligt pris. Inga djurförsök, petrokemikalier eller parabener finns med i bilden... Låter lovande va? Då ska vi kika närmare! 

 
Kardashian Beauty Faux Lashes heter lösögonfransarna som finns i flera olika modeller. Är personligen mycket spänd på dessa då jag är väl medveten om hur snygga lashes the Kardashians brukar bära - eftersom dessa blivit godkända av dem kan de ju inte vara annat än ursnygga! Håll utkik efter en Kardashian makeup look på min blogg så småningom... 
 
Fransarna finns i 6 stycken olika modeller hos Brallis.se för 89:-/paret 
 
 
Kardashian Beauty Incandescent Lightbox är en av de finaste produkter jag ägt - without doubt! Vid första anblick på produkten kan man bli skeptisk då stjärnmönstret ger en barnslig vibe, but wait until you swatch... Herrejösses rent ut sagt vilken vacker highlightingpalett detta är!!! Testade den lätt på kinderna och drog till stan med en kompis, blev sedan överraskad av hur glowy kinderna var i butiksljuset. Därefter har jag varit fast och har nu ytterligare en kandidat som slåss mot Mary Lou Manizern... Haha. Riktigt kul med tre fina nyanser dessutom. Tyvärr hittar jag ingen direktlänk till återförsäljare av den, men om ni får syn på Incandescent Lightbox... Catch it! Quick! Min nya holy grail och ni kommer att älska den. 
 
 
Kardashian Beauty High Eye-Q är en krämbaserad kajalpenna med riktigt bra svärta. Formulan är väldigt suddbar och torkar sedan för att sitta hela dagen, på ögonlock som vattenlinje! En ny vardagskompis för min del.
 
 
Kardashian Beauty Beauty Lip Plumping Shimmer Gloss är ett honungsdoftande läppglans med en rejäl hylsa innehållandes ett oerhört vackert, glossigt läppglans som verkligen ger läpparna fyllighetslooken det lovar. Konsistensen? Hm, detta är tyvärr ett sådant som håret gärna fastnar i... Annars älskar jag detta plumping shimmer gloss som verkligen gör läpparna förförande, snygga och fräscha - det sitter även riktigt länge! 
 
Finns att köpa på Brallis.se för 149:-/st
 
 
Kardashian Beauty Mirror Finish Lip Lacquer är ett vackert, heltäckande och glansigt läppstift som sitter jättebra på läpparna. Dess konsistens är perfekt in my opinion - ni med torra läppar borde särskilt testa detta alternativ av läppstift! Här får man glans, täckning och hållbarhet i ett... Vilket inte är det enklaste att hitta ute i läpproduktshavet. En toppengrej helt enkelt. 
 
Lip Plumping shimmer gloss och Beauty mirror finish lip lacquer på mina läppar - vad tycks?
 
Sammanfattad åsikt om Kardashian Beauty: Jag har än så länge bara positiva saker att säga! Diggar skarpt den höga kvalitén man får för priserna som tillhör budgetkategorin - riktigt kul. Hoppas på fler återförsäljare av märket här i Sverige, då det verkligen gjorde succé hemma på mitt sminkbord och främst på mitt ansikte. Hehe. Highlightern är en av de finaste jag testat, läpprodukterna riktiga höjdare och jag är helsäker på att lösfrallorna kommer gå hem för mig också... Give me more! 
 
Hittade inte direktlänk till alla produkter - men Kardashian Beauty finns även på utvalda Åhlénsvaruhus i Stockholm, Göteborg, Malmö och Umeå. 
 
♥ Låter Kardashian Beauty som ett intressant märke för er? ♥
#1 - - V I L M A L A ♔:

hehe vet knappt vem kardashian är så jag vet inte riktigt haha :') xx

#2 - - Tilda Barkselius:

Hade ingen aning om att detta kommit till Sverige, superkul ju!

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter ju helt fantastiskt bra, får kika in! :)

#4 - - MATILDA:

åh så nice har helt missat det :D

Till top