The Body Shop Oils Of Life - Intensely Revitalising Sleeping Cream

Jenni tipsar, Recensioner, The body shop / Permalink / 18
 
Är singel men inte fri från en sovkompis för det, denna nattkräm är jag helst inte utan en enda natt. Oils of life Intensely Revitalising Sleeping Cream (80ml/395 kr) från The body shop är nykomlingen i Oils of life-familjen som jag bekantat mig med ett bra tag nu. Hudens högsäsong för cellförnyelse inträffar mellan kl. 23.00 och 02.00 - då är denna produkten the star of the show. Den lyxiga, superfräscha och krämiga konsistensen smälter in i huden för att arbeta och friska upp den medan du sover. Allt för att förbättra din skönhetssömn hur kort-eller långvarig den än är! 
 
 
Genom att genomsyra fröoljorna med en blandning av 7 potenta eteriska oljor har Sleeping Cream skapats för att ge din hud en intensiv uppfräschning natt efter natt. Oljorna har noggrant valts ut för sina önskade egenskaper, de är skönt lätta och bidrar till den lyxiga känslan hos Sleeping Cream som verkar vara genomtänkt in i minsta lilla detalj innehållsmässigt, för att skapa den ultimata vilan för din hy.
 
Intensely Revitalising Sleeping Cream är verkligen, som den verkar, helt suverän. Det första jag la märke till är att konsistensen är krämig, men inte fet - utan absorberas snabbt innan läggdags. Burkens storlek är perfekt då den är aningen större än dagkrämerna i serien (länk till inlägget jag skrev om resten av Oils of life-familjen HÄR) vilket gör att den räcker extra länge. Märker helt klart skillnad på min hy efter användning - den känns bokstavligen bebismjuk, återfuktad och extra utvilad. Krämen ger mig gott samvete efter en dags användning av tungt smink. Ni vet hur mycket jag älskar märket och deras genomlyxiga Fair trade skönhetsprodukter, men denna nattkräm är absolut en av The Body shops stora guldkorn. En sån där "what did I do without you"-produkt. Ni kan tacka mig senare för tipset. 
 
 
 
♥ Har ni testat någon från Oils of life-serien? Vad tror ni om nykomlingen? ♥
#1 - - Lotta:

tackar dig för tipset redan hihi ;-) will try.....!

#2 - - Josefine:

Vill testa!

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipset! :)

#4 - - sandra.:

tack för tipset :) den verkar jätte bra!
och så fin blogg du har :)

#5 - - Henrietta Nylund:

Den verkar ju superbra!

#6 - - Linn Strömberg:

Vilket bra tips :D

#7 - - Cassandra Haraldsson:

Bra tips :)

#8 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har inte testat, jag har Vitamin E och Vitamin C som hudvård (för ansiktet). Men Vitamin E funkar typ inte längre!? Fattar inte, kan huden vänja sig på något vis?

sv: ja I KNOOOW, kan inte fatta att han bara köpte det åt mig. Å andra sidan fattar han inte vad ett läppstift kan kosta, att man kan få bra läppstift till mindre än halva priset >.<

#9 - - Hedda Rönnlund:

Har hört så mycket bra om den serien och är såå sugen på att prova någon produkt!:)

#10 - - Sandra:

Jag har testat en annan oils of life-variant och gillad den verkligen! Är så sugen på att testa den här också :)

#11 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Härligt tips!

#12 - - Natalie Honkonen:

Har aldrig testat men blev såå sugen på att köpa den nu!

#13 - - Polly:

Härligt tips. Kram

#14 - - Isabelle Olsson:

Tack för tipset!! Ska kika på det nästa gång jag besöker TBS! :-)

#15 - - Emma -Merakibeauty.se:

låter superbra :)

#16 - - MADDISENJ.SE:

Bra tips

#17 - - Lydia:

Har hört att den ska vara riktigt bra!

#18 - - Ida ❄:

~ Nu behöver jag din hjälp! 2 bloggar eller en? Tack på förhand!
http://nouw.com/idahtt/min-fotoblogg-25098002 ~

Till top