Julklappstips: ljus från Voluspa!

Jenni tipsar, Nordicfeel / Permalink / 4
 
Har tidigare skrivit om Yankee candle på bloggen och denna gång var det dags för mig att testa ett ljus från det omtalade märket Voluspa. Man måste till en början bara älska utseendet på dessa ljus, de är så stilrena, dekorativa och piffar verkligen till rummet. Snacka om inredningsdetalj och ljus i ett! Doften Orangerie D'azahar är en riktigt blommig sådan som passar dig som vill påminnas om somrigare tider. Annars har Nordicfeel ett stort utbud av olika, mysiga dofter från Voluspa. Se mitt kollage nedan för en inblick. 
 
 
 
Mitt ljus uppfattade jag brinner mycket bättre än det jag hade från Yankee candle. Doften är däremot lite diskretare - om det beror på vilken doft man väljer eller märket i sig kan jag inte svara på. Positivt är att jag tyckte ljuset doftade lagom mycket, det blev en diskret men ändå märkbar doft i hela rummet. Än en gång bättre än billiga doftljus från ICA. Vill man ha högkvalitativ mysfaktor är dessa ljus värda att lägga några extra slantar på. Voluspa lämnade mig väldigt belåten! Passar perfekt att skämma bort ljusälskare med i jul. Mitt förråd av dessa måste samtidigt få en påfyllning...
 
♥ På Nordicfeel.se kan ni kika runt på deras enorma utbud av Voluspaljus till bra priser och blir dessutom garanterad en snabb frakt om ni faller för ett eller flera. Rekommenderas varmt! ♥
#1 - - Lotta:

har velat testa voluspa så länge,, blir nog att slå till tack för tipset =)

#2 - - JUNITJEJ:

Jag älskar voluspa!

#3 - - Andrea iB ~ Fotografering. Inredning. Vardag ~:

Tror ett sådant ljus ska få flytta in hos mig i höst :)

#4 - - Brownsugar:

Älskar voluspa!

Till top