The body shop julen 2015: Frosted Plum

Jenni tipsar, The body shop / Permalink / 8
Meddelande: Min design är in progress och kan därför se lite ofärdig ut under dagen! Håll ut kära ni
 
Min absoluta favoritdoft denna säsong är absolut The body shops nya juldoft Frosted plum. Jag föll pladask för att de lyckats göra den lagom syrlig och söt i ett. Har känt mig lite som en försäljare sedan jag fick kollektionen i min ägo, det är nog inte många av mina väninnor som inte fått body lotionen bokstavligen upptryckt framför näsan på dem: LUKTA! Den är himmelsk! Som tur är har varenda en hållt med mig. 
 
Har alltid älskat plommondoft när det kommer till doftljus, därför var det extra roligt att The body shop just denna gången bestämt sig för att börja lansera ljus. Detta var verkligen helt i min smak, ett underbart julklappstips! Det enda jag saknar är en gullig etikett så man kan hålla koll på vilken doft det är man äger, kan bli lite svårt i längden om The body shop väljer att lansera ljus i fler dofter... En liten petig detalj de säkert rättar till! 
 
I kollektionen finns också klassikerna Body butter och Lip balm, Sugar scrub, Body lotion på flaska som samtidigt gör huden oerhört skimrig (I like it!), Shimmer mist om man inte kan få nog av skimret och en ytterligare sprakande nyhet: Bath fizzers. Det bokstavligen gnistrar om dessa produkter - både doftmässigt och för ögat. 
 
 ♥ Har ni inte doftat på denna kollektionen önskar jag att jag genom datorskärmen kunde göra som med mina väninnor och lägga produkterna framför näsan på er - men uppmanar er att dofta på dem i butik istället! ♥
#1 - - paulinageidenmark.devote.se:

Visst luktar den jättegott!

#2 - - Hemma Hos Felicia:

den måste jag absolut testa!! :D

#3 - - Oslofru:

Luktar sååå gott :D

#4 - - Maria Larsson:

Dessa måste jag in i butik och dofta på! :D

#5 - - Emma Engström:

Måste verkligen lukta på detta! :D

#6 - - Lackert:

Var in och lukta på den och tycker den luktar jätte gott

#7 - - Malin:

Sv: Ja, visst är spelningar det bästa som finns! :)

Den doftar så gott! :)

#8 - - Celine:

De där luktar ju så gott!

Till top