Beauty boulevard awards 2015 - nominerad som bästa produktrecensent!

/ Permalink / 10
 
Ser ni?! DET ÄR SANT. Jag har blivit nominerad till Beauty bouleward awards 2015. Det är världens ära, kan inte ens beskriva lyckan inombords när jag såg det. De fina tjejerna som nominerade mig gav mig verkligen en push och ett tecken på att skönhetsblogga, främst recensera, är något jag ska fortsätta göra. För er som inte vet det har det senaste halvåret varit oerhört tungt för mig då jag bland annat fått en utmattningsdepression som tagit över mycket av min kraft - att jag trots det lyckades bli nominerad till denna fantastiska award rör mig på djupet av hjärtat och ger mig så mycket ny energi!!! ♥♥♥ 
 
Nu behöver jag förstås eran hjälp för att vinna denna kategori. Klickar ni er in HÄR eller på bilden nedan, bläddrar ned en bra bit tills ni kommer till "var med och rösta" och därefter klickar på min blogg under Bästa produktrecensent-kategorin har ni gjort mig en enkel, men riktigt underbar gärning. Tack, tack, tack på förhand! En enorm giveaway till er som extra tack är given om jag lyckas kamma hem denna vinst. ♥
 
 
 
#1 - - Beauty Boulevard:

Underbart inlägg fina du, det värmer verkligen att läsa dina fina ord. Du har gjort ett fantastiskt jobb med bloggen. Stor kram från oss :)

#2 - - Vilma:

Röstat på dig! Du är bäääst

#3 - - Amanda:

Men åh vad kul!! Grattis :D

#4 - - Skogsraah ☾:

Vad kul!

#5 - - Elin:

Åh men du :D stort grattis!!!
Röstat har jag nu gjort :)

#6 - - MALIN:

Jag la faktiskt min röst på dig redan igår, när en annan bloggerska berättade att hon var nominerad (fast i en annan kategori)! Hoppas du sätter vinsten - den är du verkligen värd! Kram

#7 - - VERONICA - fashionblog:

Det förtjänar du fina, fina du!! :) Kramar tjejen!

#8 - - Isabelle:

Men åh vad kul! Hoppas det går hela vägen, du har min röst iaf haha, kram :)

#9 - - Lackert:

Grattis :)

#10 - - Jeanette:

Men åh så roligt! Grattis! :)

Till top