Två favoriter från IsaDora

/ Permalink / 11
Bara jag som märkt att budgetmärken så som Isadora, Maybelline och L'oréal utvecklats rejält kvalitetsmässigt bara under det senaste året? Jag tänkte idag tipsa er om två nya budgetfavoriter ur min sminkväska, båda från Isadora! Tyvärr innehåller detta inlägg ganska få bilder då jag hade fel kamerainställning när jag fotade dessa, argh... 
 
Isadora eye color bar smoky mauves heter denna underbara palett, innehållandes 6 färger för att skapa den perfekta sotningen eller vardagslooken med mauve-toner. Tycker färgsammansättningen är genial - alla går så bra ihop med varandra. Ögonskuggorna är oerhört pigmenterade och enkla att jobba med. Paletten innehåller både matta och skimriga skuggoor - alla känns rent av förstklassiga! Är denna palett något ni vill se en sminkningsbild med? 
 

Mitt betyg: En solklar 5 av 5 möjliga med tanke på den kvalitet man får för priset (ca. 149:-) 
 
Isadora Nude sensation foundation är den omtalade foundationen med pipett. Jag, som många andra, har blivit kär i denna. Den ser fantastisk ut på huden och täcker verkligen lagom mycket - foundationen blir inte kakig utan "smälter" mer in i ansiktet samtidigt som den låter din naturliga hud synas igenom en aning. Skulle säga att detta är den perfekta sommarfoundationen för dig som inte vill ha en för tung, täckande sådan på sommaren. Pipetten är också oerhört smart - däremot vet jag inte om den slår pumpflaskan när det kommer till den praktiska biten. Hur som helst är Nude sensation foundation verkligen värd att testa... Min kompis som provade min gick i iver och köpte en egen direkt efteråt, är inte det ett gott omdöme så säg! :) 
 
Mitt betyg: 4 av 5 möjliga 
 
Har ni någon favorit från Isadora? ♥
 
#1 - - Linnéa:

Åhh den foundationen tycker jag verkligen också om :) gillar deras vattenfasta eyeliner jätte mycket, fast synd att den är glossig!

#2 - - Netti:

Jag har också märkt att Isadora har blivit mycket bättre och just nu är nästan all mitt smink från märket :D

#3 - - Emily:

De där ögonskuggorna var superfina! Och jag håller med, budgetmärkerna har tagit sig till en ny nivå :)

#4 - - lucy:

vilket bra inlägg skulle vilja fråga vad du skulle tro angående den foundation, skulle du tro att den passa för oljigt ansikte ?

sv: första gången jag ska testa den faktiskt 😃 hört så mycket bra om den 😃

#5 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#6 - - Lackert:

Isadora tycker jag är ett jätte bra budgetmärke, älskar deras skuggor även nagellacken. Isadoras ögonbrynspenna har jag ju använt i hur många år som helst och den är super bra

#7 - - Sara Ekman:

Jag gillar Isadoras läppstift :)

#8 - - Matilda Skeetta:

Ååååh den där foundationen (?) har jag också! älskar den :D <3

#9 - - Alice:

Riktigt snygga färger på ögonskuggorna!!

#10 - - Life of Johanna:

Fina färger!

Tack så mycket :)

#11 - - johanna:

vilka fina färger!

Till top