Project sukuroi gold smoothing balm

Hårvård, Jenni tipsar, Skönhet / Permalink / 7
Denna lyxiga nya, unika hårprodukt från märket Original & Mineral vid namnet Projekt sukuroi är en reparerande leave in créme som återställer och reparerar håret på djupet. Nyckelingredienserna är Gold of pleasure oil (Camelinaolja) som hjälper till att reparera trött, slitet och skadat hår, samt Macadamiaolja som gör håret följsamt och tillför extra glans. Produkten innehåller även Keratin som stärker håret på djupet. Rek. pris ligger på 379:-/100ml 
 
Visst är förpackningen oförskämt snygg? Crémen är dessutom guldskimrig och doftar helt fantastiskt gott. Så gott att jag skulle vilja bära den som parfym... Men nu det bästa av allt: jag märker verkligen skillnad på håret när jag använder denna! Brukar applicera den i längderna efter duschen innan jag fönar det, och även lite ytterligare när håret torkat för extra vård. Mitt hår blir så oerhört lent och känns mycket fylligare, samtidigt som jag fakiskt märker skillnad på dess skick trots att jag inte använt produkten så länge. Detta är verkligen en produkt av hög klass som alla borde spana in! Ni kommer att älska den. Finns verkligen ingenting att klaga på - bokstavligen en guldklimp som alla borde ha att skämma bort sitt hår med, särskilt ni som behöver lite extra reparation för svallet. 
 
 
“Project Sukuroi hjälper till att bygga upp och reparera även de mest skadade hår. Produkten gör håret mjukt och följsamt och får trött, livlöst och skadat hår att kännas upplivat och som nytt igen" 
- Jose Bryce Smith, CEO Original Mineral
 
♥ Visst låter den fantastisk? Något ni tänker spana in? ♥
 
#1 - - Linn:

åhhh den verkar helt underbar =) måste spana in den

#2 - - Netti:

Den låter verkligen som en hårinpackning för mig och ett måste :-D

#3 - - Emma Grann Fotografi:

Åh detta skall jag testa!

#4 - - MATILDA ROSQVIST:

det där skulle jag behöva! :)

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter ju helgrym!

#6 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

Jätte snyggt utseende och inte så farligt pris, man måste ju bara testa den D;D

#7 - - Brownsugar:

Låter jättespännande!

Till top