Nyheter från Formula 10.0.6

Hudvård, Jenni tipsar, Recensioner, Skönhet / Permalink / 9
 
Formula 10.0.6 är bland de bästa märken jag testat när det kommer till hudvård. Jag har aldrig blivit besviken på någon av deras produkter. Blev så glad när jag fick dessa två nyheter i brevlådan! Låt oss titta närmare på dem...
 
Best face forward daily foaming cleanser är en mild, skummande rengöringsgel som snabbt och effektivt tar bort smuts, fett och orenheter. Produkten innehåller grönt te som är milt exfolierande samt verkar lugnande på huden, passionsfrukt som är rik på antioxidanter, vitamin A, B och C-komplex och mineraler som hjälper till att reducera blank hy. Produkten kan användas både på morgonen och kvällen. Applicera en liten mängd gel på fuktat ansikte och massera skonsamt för att få bort all smuts och orenheter. Skölj sedan väl med varmt vatten.
 
Jag älskar denna, använder den nästan dagligen. Älskar den friska doften och hur skummet rengör aktivt och skonsamt. Man kan rengöra huden med extra gott samvete då den innehåller så många vårdande ingredienser, helt klart en favorit! 
 
Rek. pris: 99:-/150ml
 
Absolute Dream Clean är noggrant utformad för att rengöra huden på djupet samt ta bort sminkrester och andra föroreningar som under en dag fastnar på huden. Absolute Dream Clean arbetar aktivt med att bekämpa akne och oren hud. De två viktigaste ingredienserna är gurka som fräschar upp huden och druvkärneolja som lätt tränger in i huden och mjukgör samt ger näring på djupet. Oljan som är rik på E-vitamin balanserar dessutom talgproduktionen och förebygger på så vis akne. Absolute Dream Clean är en skummande rengörare som bär på en frisk doft av druva och passar både till fet och blandad hy. 
 
En rengöring med spännande konsistens tycker jag, den är väldigt "fast" och jag upplever den ganska snabb att använda upp... Däremot måste detta vara en höjdare för oren hud. Doften från gurkan och druvan tillger verkligen en oerhört fräsch effekt och rengöringen är mycket len och mysig att använda!
 
Rek. pris: 99 kronor/100ml
 
♥ Har ni testat något från Formula 10.0.6? ♥
 
#1 - - VERONICA - fashion blog:

Bra tips tjejen! Tack :D Kramar fina duu!

#2 - - VERONICA - fashion blog:

Bra tips tjejen! Tack :D Kramar fina duu!

#3 - - VERONICA - fashion blog:

Bra tips tjejen! Tack :D Kramar fina duu!

#4 - - VERONICA - fashion blog:

Bra tips tjejen! Tack :D Kramar fina duu!

#5 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Jag älskaaaar Formula 10.0.6!

#6 - - starsinlife.blogg.se:

Tack för tips!

#7 - - Linda:

jag har en skrubb där ifrån som jag tycker om jättemycket!!! kul måste prova dessa :-)

#8 - - Emma:

Är verkligen sugen på att testa något från det märket! :)

#9 - - Amanda:

Åh, vill testa!

Till top