Nya babylips - neonkick för läpparna!

Hudvård, Jenni tipsar, Maybelline, Skönhet / Permalink / 11
 
Ni har väl inte tröttnat på urgulliga Babylips än? Nu utökas sortimentet och Baby lips electro har kommit hit till Sverige! Serien består av läppbalsam i 5 härliga färger (varav den som inte finns med på bild är en gul i limited edition). De lovar dina läppar 8 timmars återfuktning samtidigt som de tillför en härlig neonkick! Rek. pris: 39:-/st
 
 
Min favorit är Berry bomb! 
♥ Vilken färg tycker DU ser mest intressant ut? ♥
 
#1 - - Sofie:

berry bomb och strike a rose måste jag köpa :-)

#2 - - Malin Lundgren:

Du har så fruktansvärt fin blogg!

#3 - - Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥:

Syns dom något på? :D

#4 - - Lise:

pink shock ser ut att vara något för mig =)

#5 - - Johanna:

Pink shock var riktigt snygg!

#6 - - Aaa:

Inget för en gammal tant tror jag...

#7 - - Vilma:

Strike a rose var riktigt fin

#8 - - Vilma:

Strike a rose var riktigt fin

#9 - - Lackert:

Berry Bomb ser snyggt ut

#10 - - Ida - Hon som föddes med LKG:

Snygga nyanser :)

~ Woopwoop, rabattkod på min blogg på en webbutik, endast för alla som vill! :D In på boardin.se för att ta del av den! ~

#11 - - Sofie:

Så häftiga färger! Tror att jag tycker om den andra mest :)

Till top