NIVEA Blemish prone skin

Hudvård, Jenni tipsar / Permalink / 12
Hej mina hjärtan! Jag ber så mycket om ursäkt för kass uppdatering denna veckan. Hoppas ni får lite förståelse om jag säger att jag har alldeles för mycket just nu. Är det inte skola, jobb, träning, övningskörning eller plugg så är det andra måsten. Vill ju lägga ner tid på saker som jag älskar, men just i veckan har det varit körigt. Tur det äntligen blev helg nu, och påsklov snart! Då får jag äntligen lite mer tid att uppdatera här. 
 
Idag tänker jag tipsa er om en ny och underbart bra, billig serie från bästa Nivea som passar er med blemmig hy! Fick hem detta för ett tag sedan och jag har gillat serien starkt, trots att mina problem med blemmor är obefintliga. De är helt underbara att använda i sin dagliga hudvårdsrutin! Så fräscha. 
 
 
1. Wash off effective cleansing gel 2. Anti-blemish daily wash scrub 3. Stay clear Purifying toner 4. Control shine Mattifying day cream
 
 Jag har tyvärr råkat kasta pressinfon jag fick med dessa, som den virrhöna jag är. Produkterna är hur som helst perfekta för er som har lite extra problem med blemmig hy - jag kan lova er att de känns otroligt uppfriskande och renande! Dessutom har de självklart också Niveas välkänt billiga priser. Spana in dem i butik vet jag :) Kramar
 
#1 - - Linn:

huvudsaken att du mår bra =) känn aldrig tvång att hålla igång bloggen när du har mycket... jättebra tips på nivea produkterna. ska kolla in dom!! KRAM

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att du har lov snart! :)

#3 - - Klara Andersson:

så bra tips, hört att dom där är super bra!

#4 - - Alice:

Tack för tipsen!

#5 - - Kajsa-Stina:

Så himla bra tips kära du! Ska testa denna serien då den låter helt fantastisk! Har använt mig utav Nivea innan men inte just dessa produkterna så det låter spännande! :)

Och vet du? Du ska inte behöva ursäkta dig för att du inte kunnat blogga som du annars brukar göra. Det finns faktiskt ett liv utanför bloggen också som är minst lika viktigt och som bör prioriteras så känn ingen stress de dagar du inte orkar eller hinner blogga vännen. Vi finns kvar ändå <3 Kramar till dig! Hoppas du har en fin lördag <3

#6 - - Anette Starby:

Vad roligt med lite tips på produkter :-D

#7 - - Thea:

De ser verkligen fräscha ut!

#8 - - Erika:

Det är viktigt att man har tid för sitt liv först och främst :)
Bra tips också!

#9 - - linah:

vilka bra tips:D!!<3

#10 - - Sofia:

Åh vilket bra tips :D

#11 - - CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

åh den serien måste jag testa!

#12 - - Viktoria Eriksson:

borde testa den! :)

Till top