Bh cosmetics Flawless brow trio

Jenni tipsar, Recensioner, Smink / Permalink / 12
 
Söker du efter en billig och fantastiskt bra produkt att fylla brynen med kan det här vara något för dig. Bh cosmetics Flawless brow trio är en välanvänd produkt i min sminkväska som innehåller ett tonat vax för att ansa och forma ögonbrynen med, och två olika ögonbrynspuder i en mörkare och ljusare nyans för att fylla i samt definera. Det följer även med en söt dubbelsidad borste som faktiskt funkar toppenbra. Den snedskurna delen av borsten använder man till vaxet, och den andra sidan till pudret. Jag fick det här ögonbrynskitet hemskickat för flera veckor sedan... Har verkligen blivit positivt överraskad över hur bra det fungerar! 
 
Bh cosmetics Flawless brow trio kostar endast 79krSmink.net vilket är ett så himla billigt pris. Äntligen har vi fattiga studenter råd med professionella sminkprodukter, då BH cosmetics verkligen har hög kvalitet på sitt smink. Flawless brow trio är utan tvekan en av de bästa ögonbrynsprodukter jag någonsin testat. Det är så enkelt att fixa snygga bryn med den då vaxet verkligen gör sitt jobb och skuggorna är superpigmenterade! En mörkare och en ljusare nyans hjälper dig även att fixa de där halvt tonade och mer naturliga ögonbrynen som är så inne nu. 
 
Ögonbrynskitet finns i nyanserna Light, Medium och Dark. 
 
♥ TIPS: Jag rekommenderar att ni spanar in hela utbudet av Bh cosmetics på Smink.net då det sminkmärket verkligen erbjuder hög kvalitet för superlåga priser. Toppen, tycker jag! ♥
 
#1 - - mia:

den här måste jag kanske testa :))

#2 - - Ann-Sofie/Colour it:

Ja det är verkligen bra pris på deras produkter. Blir nyfiken på på brow-kitet. :-)

#3 - - Oslofru:

Så bra :)

#4 - - RMCK - en skönhetsblogg:

NICE! Måste provas! :)

#5 - - sofie:

Bra tips :)

#6 - - Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥:

Superfint!!
Jag såg dig i lördags förresten när jag körde bilen in i Lillpite och skulle sova hos pappa :) hann inte med att vinka! xD

Svar: Hahaha vad kul, gjorde du det! märkte ingenting ;) måste ha varit när jag var ute och sprang hehe... :)
jennisbeauty.blogg.se

#7 - - F E L I C I A:

låter nästan för bra för att vara sant! ;)

#8 - - Hanna:

detta lät jätte intressant :-)

#9 - - catrine:

Ett toppen tips jag måste ta med mig.

#10 - - Mie Evnice:

Detta blir nog att testa när produkten jag använder nu tar slut!

#11 - - Josefine ♔:

Himla bra att ha :D

#12 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipset! :)

Till top