The balm Mary lou manizer

Jenni tipsar, Recensioner, Skönhet, Smink / Permalink / 12
Äntligen är the highlighter of the highlighters min - Mary lou manizer från The balm! Denna ultimata glow-booster är så omtalad och omtyckt bland makeup junkies att jag blev helt till mig då jag fick den i handen. 
 
Mary lou manizer är en lite "honungstonad" highlighter, skimmer, ögonskugga eller you name it där du vill tillföra extra glow - som är magiskt bra pigmenterad. Man behöver verkligen inte mycket produkt per gång, om man inte vill sluta upp med att se ut som en discokula. Highlightern drar verkligen blickarna till sig och jag känner mig ungefär tusentals gånger snyggare när jag har denna på kindbenen, lite över pannan, näsryggen, ögonbrynsbenet och vid inre ögonvrån! Den är också en personlig favorit att använda som ögonskugga. Mary lou manizer har alltså många användningsområden och är samtidigt praktisk att ha med sig med inbyggd spegel och lättsam förpackning! 
 
Ser ni hur pigmenterad och glowy den är? Highlighter-heaven! Detta är verkligen en produkt man skaffar sig för att sedan aldrig vilja vara utan igen. Mitt betyg slutar utan tvekan på 5 av 5 möjliga hjärtan och jag tror ni förstår varför vid det här laget: ♥
 
Mary lou manizer finns bland annat på Lyko.se för endast 199:- 
 
#1 - - Elsa Ohrås:

Jättefin blogg du har! Hoppas att du får en fortsatt bra vecka! :)

#2 - - Emelie:

Den ser sjuuukt fräsch ut!

#3 - - Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥ ✞:

Nu kan jag inget om smink men den ser aaaasnajs ut! :D Vad har du för kamera/objektiv by the way? :D Sjukt fina bilder!

#4 - - Emma:

Den skulle jag så gärna vilja ha! :D

#5 - - Nathalie Tegelstam:

Verkar himla bra! :) kram

#6 - - Hanna Rosell:

Har letat så efter en bra highlighter!! Denna kanske man ska prova om man får tag på den någonstans :)

#7 - - Skogsraah:

Verkar riktigt bra!

sv: Tack hörru :D Vi har det skitbra. Ja, jag bor i Piteå!

#8 - - Lackert:

Snyggt skimmer, perfekt till sommaren

#9 - - Towa:

den verkar jättebra:)

#10 - - Netti:

Åh vilket bra tips :-D

#11 - - linah:

snygg:D!

#12 - - vanessa:

Den är verkligen riktigt bra och fin! :D

Till top