Skillnad på ljus och ljus? Yankee candle

Jenni tipsar, Nordicfeel, Recensioner / Permalink / 12
Är jag den enda som tyckt Yankee candle är överdrivet dyrt och något man säkert bara köper för märket? Nordicfeel var urgulliga och skickade mig ett härligt, somrigt ljus från Yankee candle (mitt allra första!) och äntligen fick jag se om de verkligen var så bra som folk säger.  
Visst ser det somrigt ut? Doften Strawberry buttercream fungerar ju utmärkt att elda nu på sommaren... Ljus är inte bara underbart när det är mörkt och kallt ute! 
 
Efter att ha eldat mitt Yankee candle konstant sedan jag fick det kan jag konstatera att: det är skillnad på dyra och billiga ljus. Ett Yankee candle fyller verkligen sin doft väldigt kraftigt (utan att bli stickande för näsan) i hela rummet på en så kort tid, dessutom doftar det så fantastiskt gott och inte konstgjort alls. Alla som gått in i mitt rum när jag eldat ljuset har reagerat så tydligt och positivt. "Oj vad är det för ljus du har? Det doftar så himla gott här inne!"
 
Har ni inte testat ett Yankee candle borde ni verkligen det - jag har nog aldrig älskat ett ljus så mycket. Det förgyller verkligen mina kvällar - särskilt då jag fryser! De är dessutom så snygga att ha framme och finns i tusentals underbara dofter. Så, är det värt pengarna? Ja! Jag tycker verkligen det. Det skiljer sig så enormt från "vanliga" doftljus... Ni hade rätt, Yankee candle-lovers. Nu är jag en av er och vill bara ha fler. 
 
 
♥ Yankee candle finns att köpa på Nordicfeel.se i olika storlekar, dofter och priser ♥
#1 - - Timeoftiger:

Har du provat Voluspa, hur är den i jämförelse?

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Har inte testat de ljusen på grund av samma anledning som du, men är skillnaden verkligen så stor jämfört med andra doftljus borde jag kanske skaffa ett ändå :)

#3 - - Amanda Engberg:

Jag har bara haft ett litet yankee candle. Måste köpa ett nytt, luktar så otroligt gott! :)

#4 - - Minna:

tack för tipset måste testaaas!

#5 - - Netti:

åh den där doften måste jag bara testa :-D

#6 - - Nora Bååth:

Kan man något annat än att älska deras ljus :D

#7 - - Emma:

Älskar Yankee Candle, har ett som heter soft blanket! :)

#8 - - Vanessa Andersson :

Vi har de ljusen där hemma och jag gillar de enormt trots priset är rätt saftigt, de luktar så gott :D

#9 - - linah:

varför bloggar du så sällan );

#10 - - Emma Grann Fotografi:

Älskar doftljus!

#11 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Det måste dofta riktigt gott :D

#12 - - Matilda - Skönhetsbloggt:

Yankee Candle är mitt favoritmärke på doftljus!

Till top