Nyheter i The body shops Vitamin C-serie

För ett ganska långt tag sedan, lagom till sommaren utökades The body shop Vitamin C-serien med två nya kompisar! Den här serien är perfekt för dig med trött hy som behöver lyster, fukt och vitaminer... Jag hade testat andra produkter ur Vitamin C-serien tidigare och visste redan när jag såg dessa två att min hud skulle få två nya uppfriskande vänner. 
 
 
The body shop Vitamin C Glow boosting moisturiser, 50 ml, 295:- 
En härlig, uppfriskande ansiktskräm med skön gelékänsla som återfuktar huden ordentligt. Den ska ta fram lystern i huden, friska upp samt vårda och mjukgöra på samma gång. Jag har verkligen använt denna mycket i sommar och den hjälper mig till en början verkligen att piggna till på morgonen! Min hud får även mycket mer lyster och näring, så den är helt klart värd ett försök om ni frågar mig. Särskilt för er som utsätter er för extra mycket stress och trötthet i vardagen! Då är den en guldklimp att äga.
 
The body shop Vitamin C Instant glow moisturiser, 25 ml, 275:- 
En riktig snabbfix för din hud som ger den extra lyster och fukt - ska användas sist i hudvårdsrutinen och fungerar därför bra som en primer under sminket. Jag har inte så mycket att tillägga om produkten - använt den ett antal gånger och den funkar bra helt enkelt! Däremot inte lika kraftig wow-känsla som andra moisturisern, särskilt inte med tanke på priset för ynka 25 ml. 
 
 
♥ Låter dessa intressanta för er? Har ni testat Vitamin C-serien i övrigt? ♥
 
#1 - - Louise:

vilka bilder som vanligt :) jag har testat skrubben o måste kolla in de här två!

#2 - - Johanna:

tack för tips :)

#3 - - Brownsugar:

Fina bilder du tar :)

#4 - - Siri |Diabitfit|:

Bra tips =)

Till top