Nylansering av The body shop!

Hudvård, Jenni tipsar, The body shop / Permalink / 15
 
The body shops senaste kroppskollektion är något alldeles extra. Här handlar det om handplockad kvalitet - bokstavligen. Med antioxidantrikt, handplockat grönt te från Mount Fuji i Japan vårdar, mjukgör och fräschar kollektionen upp din hy på ett unikt sätt. Den sensoriska kollektionen är framställd för att du ska kunna känna av hälsan på utsidan. Känslan när man använder dessa produkter är alltid densamma - doften är så fräsch att jag får rena lyckokänslor! Perfekt för er som inte gillar söta och "sliskiga" dofter då Fuji Green Tea vänder sig mer mot det syrliga, friska hållet. 
 
 
Nio produkter finns i kollektionen. Bland annat Fuji Green Tea Eau De Collogne som gör att du kan bära kollektionens härliga doft som en parfym, och hur kul är det inte att kunna kombinera sin hudvård och parfym? Den är inte lika tung som en vanlig parfym, utan drar sig mer åt body mist-hållet fast sitter betydligt bättre. The body shops klassiska Body lotion finns självklart med i kollektionen, precis som en djuprengörande Body scrub. 
 
Vad passar inte bättre än ett Bath Tea i en kollektion med te i fokus? Detta badsalt häller du i den söta lilla te-infusern, innan du låter vattnet spola över den för att skapa ett fantastiskt väldoftande, renande bad där doften hjälper dig att koppla av samtidigt som huden vårdas av ingredienserna. Ett fotbad med Bath Tea är inte heller uteslutet om du inte äger ett badkar! Visst är det en unik och väl genomtänkt produkt? Förmodligen extra rolig att ge bort till en närstående teälskare som present, eller att skämma bort sig själv med. 
♥ Sammanfattningsvis vill jag säga att detta är en av mina största favoriter av The body shops kollektioner. Jag dränker mig dagligen i Body lotionen och den härliga Eau De Collognen, kan inte motstå hur fräsch dessa produkter gör mig! Brukar vara mer för söta dofter, men Fuji Green tea föll jag pladask för. Te-och citrusälskare, ni kommer att älska detta 
#1 - - marianne:

oj oj vad jag vill spana in det här. superfint inlägg och vilka bilder du tar.

#2 - - Kajsa-Stina:

Åh gud vad kul med lite nyheter ifrån The Body Shop! Älskar verkligen den affären då dem har så sjukt bra produkter tycker jag som både luktar gott, är skonsamma mot huden och dryga i produkten så dem inte tar slut på en gång! :)<3

#3 - - Linn Strömberg:

Åh måste testa!

#4 - - milina.blogg.se:

Låter nice :)

#5 - - Ida - foto & häst:

låter superbra! TBS produkter är fantastiska :D

#6 - - Emma & Julia:

Wow de där ser ut som något för mig! :)

#7 - - Josefine ♔:

Det låter ju himla bra!! :)

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter verkligen grymt! :)

#9 - - Rebecka:

Detta har inget med inlägget att göra, men jag har en fråga.
Jag såg på din instagram att du tränade på skolgymmet och jag undrar, har du betalat så du får träna där? :)

Svar: Du hade gärna kunnat skriva på instagram eller facebook för denna fråga! Nej, jag gymmade under idrottslektionen. :)
jennisbeauty.blogg.se

#10 - - naturligtvisnaturligt/Eyla:

Jag vill så gärna lukta på kollektionen :) det är så himla roligt med bath tea! Har du hunnit testa det än? :)

#11 - - naturligtvisnaturligt.blogg.se:

Åh jag vill så gärna lukta på kollektionen :) har du hunnit testa bath tea? Det är nog det mest intressanta ur kollektionen :)

#12 - - naturligtvisnaturligt.blogg.se:

Åh jag vill så gärna lukta på kollektionen :) har du hunnit testa bath tea? Det är nog det mest intressanta ur kollektionen :)

#13 - - naturligtvisnaturligt.blogg.se:

Åh jag vill så gärna lukta på kollektionen :) har du hunnit testa bath tea? Det är nog det mest intressanta ur kollektionen :)

#14 - - NICOLE:

Spännande med nytt =)

#15 - - Josefine Johansson:

Man måste bara älska Body shops produkter :D

Till top