Bobbi brown shimmer brick

Jenni tipsar, Nordicfeel, Recensioner, Smink / Permalink / 10
Fick chansen att testa den mycket omtalade Shimmer brick från Bobbi Brown.  Den innehåller fem olika gudomligt vackra nyanser som går att använda tillsammans som bronzer, separata som ögonskuggor eller varför inte använda de ljusa tonerna som highlighter? Valmöjligheterna är många. Produkten är av riktigt hög kvalitet, det märks redan vid första ögonkastet. Jag satt bokstavligen och gapade när jag väl hade den i mina händer... Dessutom är tillhörande borste hur gullig som helst! 
Shimmer brick är oerhört pigmenterad och du behöver inte mycket produkt per gång. Den ger verkligen lyster och min favorit är helt klart att använda den för att ge glöd och färg till ansiktet! Den livar upp vilket trött ansikte som helst och ger dig perfekt glow utan att bli för mycket. Som highlighter och ögonskugga är den också helt fenomenal som jag nämnt. Shimmer brick innehåller så underbart varma, rosiga toner som gör det enkelt att skapa en riktigt vacker ögonmakeup om man så vill. Har ingenting negativt att säga om produkten, den är verkligen värd pengarna och kommer mest troligt ge dig en wow-upplevelse som för många andra. En populär produkt - och nu förstår jag verkligen varför! Vem drömmer inte om att äga denna skönhet från självaste Bobbi Brown?
 
Nordicfeel.se kan ni beställa Bobbi Brown shimmer brick för 379:- (ord. pris: 449:-)
#1 - - Vilma:

velat ha den så länge!! tack för tipset om var man kan köpa den billigare!! =)

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Ser supersnyggt ut! :)

#3 - - Netti:

Åh vilka fina färger och tack för tipset! Kram

#4 - - My Fredblad:

Åhh den låter ju underbar! Men hur är fästet? Det sitter kvar hela dan, eller kan man tappa "färgen" mot slutet av kvällen?

#5 - - Yohanna af Skovde:

Vilken fin! Hört bra om märket men aldrig köpt något.

#6 - - ISA:

låter ju bra! har hört att det märket ska vara super med :)

#7 - - linah:

va fint:D älskar bobbibrown!

#8 - - Ida - foto & häst:

Åh gud, så otroligt fin!! :'D

#9 - - Dixi Wonderland:

OMG jag dog lite av de underbara färgerna! Älskar verkligen smink och tycker det är så roligt att göra tutorials :D

#10 - - Lackert:

Aldrig testat nåt från Bobbi Brown men ser ut att vara jätte fina produkter och och mycket positivt om märket

Till top