VIDEO - Svar på frågestund!

Videos / Permalink / 20
 
Råkade redigera över frågan: Vilken sminkprodukt skulle du använda om du bara fick använda en för resten av ditt liv? Jag svarar eyeliner på den frågan! 
 
Ber om ursäkt för att jag kan verka lite nedstämd och tråkig genom hela videon, är tyvärr inte på mitt gladaste humör just nu och har hamnat i en svacka där allt känns lite grått. Det var längesedan jag mådde så och därför märks det lite extra på mig! 
 
All min kärlek till er ♥
#1 - - Tea:

SV: Hihi ja men eller hur, jag håller verkligen med dig! ;)
Ha en fortsatt fin kväll, kramis! <3

#2 - - Maria:

DU ÄR SÅ SNYGG! DÖR. jättekul med video och du pratar så mysigt <3

#3 - - Ebba:

Svar: åh tack så jättemycket :) vart riktigt nöjd med de!
Skulle aldrig våga göra videoblogg haha
kram

#4 - - Lina:

ge mig ditt hår ansikte och allt.. :o

#5 - - fashion:

Bra video! :D

#6 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

Kul med videoblogg

#7 - - Hanna Andersson:

Sv: Roligt, jag följer dig som nummer 78! :)

#8 - - Anonym:

sv: blev din 79:e följare! :)
KRAM!

#9 - - CECILIA:

sv: blev din 79:e följare! :)
KRAM!
(glömde skriva i namn och blogg)

#10 - - Alina :

snygg du är!!! :)

#11 - - Liza Ludvigsson:

Kul med videobloggar! :D Hoppas du kommer ur den där svackan snart! :)

#12 - - VERONICA - fashion blog:

Åh vad kul med videoblogg!! :) Fina du! Ha en urmysig söndag tjejen! Kramar!

#13 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Finis!

Alla kan inte alltid vara på bra humör, så är det bara! Hoppas du kommer in i en bättre period snart!

#14 - - lucydee:

Rolig video och du är så söt :D

#15 - - MATILDA:

kul med en video :D

#16 - - RMCK - en skönhetsblogg:

MEN ÅÅÅÅÅH vad bra och söt och underbar du verkar vara!! Fortsätt med videos, du kommer bli sjukt stor om du gör det :)
Jag trodde dessutom att du var äldre, absolut inte lika gammal som jag! :o

Sv; Åh, smart! Det vågar inte jag göra ...

#17 - - Kajsa-Stina:

Vad kul med en videoblogg! Gör fler såna ofta hehe :D

sv: Tack snälla, vad kul att du tycker det! ja elle hur.. Jag skulle också behöva dricka mer vatten än vad jag egentligen gör. Jag dricker ju så att jag får i mig vätska givetvis. Men inte flera liter :/

Hur mår du annars idag? Har du haft en bra helg? =)
kram!

#18 - - Lackert:

Jätte kul att se dej i video :) Hoppas att du snart kommit ur din svacka och blir glad å pigg igen, Krya på dej!

#19 - - Sofie♥:

Åh du är så himla fin ju, och så himla härlig dialekt du har! :D

#20 - - THE REVOLT:

Eyeliner är bäst tkr jag!:D det är det jag tkr bäst om ^^

Till top