Naked lips

Hudvård, Jenni tipsar, Recensioner, Skönhet / Permalink / 17
♥ Ni har väl inte missat ekologiska Naked lips gjorda på 100% naturliga ämnen? De innehåller inga parabener, sulfater, silkoner eller andra dåliga ämnen. Till och med förpackningarna är förnybara! Ceraten känns helt underbara mot läpparna och mjukar verkligen upp med ingredienser som bivax och organisk kokosolja. 
 
Läppceraten finns i många fantastiska dofter som granatäpple, kokos, superfruits, supergreens, havtorn och pepparmint. De finns även naturella och doftfria för er som föredrar läppcerat utan smak och doft. De som doftar något gör det utan att bli för starka för lukt-och smaksinnet, och man känner verkligen att de är naturliga. 
 

Naked lips går bl.a. att beställa HÄR, på Softskin.se och Eleven.se. Finns också att köpa i Life-butiker! 
Pris: Ca. 42:-/st 
#1 - - Mina:

Vill ha en i kokos! <3

#2 - - susanne:

Neej men vilken bra grejj. Har blivit mer och mer sugen på att köra på mer naturliga skönhetsprodukter, så detta var ett ypperligt passande inlägg.. :D Kul

#3 - - emelie andersson:

sv: ja det är så skönt :D

#4 - - ♀ THE REVOLT ♀ :

Nice med ekologiska alternativ ^^ Det är alltid bra!:D

#5 - - milina.blogg.se:

jag har en liknande från softskin, superbra :)

#6 - - MALIN:

Dom är jag så sugen på att prova!

#7 - - carolines:

Åh! Ekologiska produkter, det är något som intresserar mig! Hihi ;)

SV: Men tack! Du är jättefin du också! :) kram

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipset :)

#9 - - nicolinda.blogg.se:

Älskade älskade du! Tack för detta inlägg. Jag hade nog aldrig fått upp ögonen för detta märke om jag inte hade följt din blogg :D ♡ Vilken av dessa är din favorit? Är de bra pigmenterade eller mest genomskinliga? Håller de länge eller lagom? Deras goa lilla note stämmer ju faktiskt så bra.

#10 - - nicolinda.blogg.se:

PS. Pigmenterade antar jag att de inte är alltså men frågar bara :) ♡ ibland kan vissa luta åt det varma hållet och vissa åt det kalla.

#11 - - Henrietta:

Låter ju riktigt bra! :) hade inte hört om dom tidigare!

#12 - - Erika:

Känns som att jag får testa de där :)

#13 - - Jessica:

Gud vilken underbar blogg du har! Jag älskar skönhetsbloggar & det blir då definitivt att fortsätta att läsa din blogg :)

#14 - - Matilda - Skönhetsblogg:

Har dom jag också, dom är bra :)

#15 - - Nelly:

Har själv Sea buckthorn - väldigt bra! :3

#16 - - Alice:

Jag har ett gäng av dom och jag älskar verkligen dom!

#17 - - Sara:

Jag älskar dessa cerat :)

Till top