TÄVLING! Vinn grymma hårprodukter

Tävlingar / Permalink / 24
♥ Följ mig på Bloglovin --> HÄR <--
(om du inte har bloglovin, följ mig på instagram: @jjennisbeauty)
♥ Kommentera att du är med! Glöm inte att fylla i din mail-adress så jag
kan kontakta dig om du vinner :) 
 
För extra chans att vinna:
 Skriv om tävlingen på din blogg
♥ Följ mig på både bloglovin & instagram
 
Jag utser vinnaren genom lottning. Ni som skriver om tävlingen på eran blogg
eller följer mig på flera ställen får alltså extra lotter. 
 
Tävlingen avslutas den 14 Augusti!
♥ LYCKA TILL ♥
#1 - - Nilla:

Jag är med! Har följt dig på instagram <3

#2 - - Ellinor :

Jag är gärna med! Jag följer dig även på insta nu :)

SV: Ja verkligen! :D

Svar: Sååå kul!! stort lycka till :) kram
jennisbeauty.blogg.se

#3 - - donautgirl:

Jag vill gärna vara med men jag har varken bloglovin eller insta <3 Hur gör jag då?

#4 - - annalovisa:

Jag är med! Följer dig på instagram redan ;)

Svar: Good luck my friend! :D
jennisbeauty.blogg.se

#5 - - Cookie:

sv: taack!

Jag är med!
jag följer dig på instagram (cokieunicorn)
och på bloglovin blev nr 22 :D

#6 - - Hattmakaren:

är med och följer dig på insta! :) och ska skriva på våran blogg om det! :) ♥Kram♥

Svar: Åh vad roligt, tack för att du är med och skrev ett inlägg om det på din blogg! Såg superfint ut :D Håller tummarna för att du vinner, kram! <3
jennisbeauty.blogg.se

#7 - - donautgirl:

Jag har skrivit om tävlingen på min blogg gå gärna in och kolla <3

#8 - - Moa:

ååh vad kul! Jag är med!! :D
Jag följer dig på bloglovin sedan innan! :))

#9 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Jag är med, och följer dig på Instagram :)

Svar: Åh vad roligt! hoppas du vinner :) kram!
jennisbeauty.blogg.se

#10 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Jag är jättegärna med! Bra produkter för håret skulle jag behöva då jag bara använt billiga hårprodukter (har aldrig haft råd med dyrare och bättre hårprodukter) som i sin tur förstör mitt hår. TACK FÖR DENNA FINA TÄVLING!

just ja. Jag följer dig på Instagram nu. Tror det var dig i alla fall, haha. heter lilbabustyle där. Du får gärna säga till om det inte var dig jag började följa. :) Har inte bloglovin' så därför följer jag bara din instagram.

Svar: Sååå kul att du är med tjejen! Håller tummarna för dig. <3 Och ja, det var min instagram du började följa :) kramar
jennisbeauty.blogg.se

#11 - - Nathalie Tegelstam:

Jag är verkligen med, såå bra produkter ju :) Följer dig nu på bloglovin och blev nr 23! Kram

#12 - - ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Jag är med och tävlar. :) Följer dig på bloglovin och blev nummer 23.

#13 - - Clara:

Följer dig på instagram nu, heter Clarakindholm :)

#14 - - Josefine :

Åh gud så bra produkter!!
Jag är med och jag följer dig på bloglovin :)

#15 - - Nathalie:

Jag är med! ♥

#16 - - Frida:

Hejsan!

Vilken fantastisk tävling du har, klart jag vill vara med i denna för produkterna du tävlar ut är ju superbra =)

Jag följer på Bloglovin (nr 24) och även på Instsagram (Mizzyz78) samt har även skrivit om tävlingen i min blogg (se länken ovan).

Nu hoppas jag stenhårt på att vinna det här :))

Soliga hälsningar Frida

Svar: Vilket toppen engagemang, tack så mycket för att du är med! Håller tummarna för dig :D kram <3
jennisbeauty.blogg.se

#17 - - Girlglamour:

Jag är med :-)

#18 - - Charinya:

Jag är med! Följer dig på både insta och bloglovin! Kommer lägga ut på bloggen om tävlingen!

Svar: Superstort tack för att du är med! Håller alla tummarna för dig nu :) Kramar!
jennisbeauty.blogg.se

#19 - - ☆Z I N J A☆:

jag är med!
följer dig på bloglovin som nr 27:)

#20 - - Isa Bylund:

JAG ÄR MED!! har inte bloglovin men följer dig på insta NUUUU. (isabylund där)

Heja!

#21 - - Mimi:

Jätte fin blogg! :)
Jag är med i tävlingen!

#22 - - Mathildaphotos.blogspot.se:

Tack för tipset på min blogg, jag är gärna med:)

#23 - - Mathildaphotos.blogspot.se:

Tack för tipset på min blogg, jag är gärna med:)

#24 - - Charinya:

Jag ångrade tyvärr mig...

Svar: Ångrade dig?? Varför då? :(( synd!
jennisbeauty.blogg.se

Till top