Ni får inte tro...

Jenni skriver / Permalink / 33
... Att jag försvunnit! Jag har idag beställt en systemkamera och två grymma objektiv till den. Är SÅ spänd över detta, för ni vet väl vad det betyder? Bristen på en riktigt bra kamera är orsaken till att mitt bloggande legat lite lågt ett tag, för har inte motivationen till att bara göra halvdana inlägg. Jag vill ju att ni ska få se bilder av så hög kvalitet som möjligt, och kan lyckligt meddela att från och med nästa vecka kommer jag äntligen kunna uppfylla denna underbara dröm! ♥ Ni anar inte hur glad jag är över att slippa känna att bloggens kvalitet begränsas... There will be no limits. 2015 blir mitt stora bloggår, det lovar jag er... Vi hörs då! GOTT NYTT ÅR världens bästa läsare! Vi har så mycket att se fram emot tillsammans. You guys have no idea av hur högt jag siktar med mina planer... 
 

♥ Lova mig en sak - att ni vågar sikta högt med era drömmar också. ♥
Vi hörs snart igen! 
 
 
#1 - - Gaby :

är så spänd över att se dig växa ännu mer och att se dina bilder o videos med nya kameran.. heja heja dig!!

#2 - - Celine:

Åh så kul! Finns typ inget bättre än när man får en ny kamera!

#3 - - Linn♡:

Åh vad roligt med systemkamera! Vilken har du beställt? :DD ♡♡
Kram & hoppas du haft en bra vecka!

#4 - - Janie:

Haha åh, jag har bra utrustning men ingen tid eller ork :((((( dumma mig.

#5 - - linda:

jag hoppas den e bra !:D

#6 - - Cajsa:

Åh! Kul med ny kamera! :D

#7 - - Boel:

Gud vilken underbar video!
Blev helt kär i den och tog verkligen åt mig budkapet, tack! <3

Sv: Roligt att du gillar den :)

#8 - - sawo:

Älskar Michelle Phan och alla hennes videos, så inspirerande :)

#9 - - Anonym:

Älskar Michelle Phan och alla hennes videos, så inspirerande :)

#10 - - Thea :):

Vad köpte du för kamera? Jag köpte min i somras och måste säga att det är mitt livs bästa köp! Så himla värt när man fotar mycket!

Svar: Det blev en Nikon D5200! har hört så mycket bra om den :D är grymt spänd. Vad har du för kamera? kram!!
jennisbeauty.blogg.se

#11 - - Josefine ♔:

Oh vad roligt med systemkamera!! :D

#12 - - Ida Lindborg ♡:

ååh vilken kamera? :D

Sv: Tack så jättemycket :)

#13 - - Angelica Bengtsson Fotografi:

Åh vad kul med ny kamera :D Köpte en ny i januari detta år och det ger SÅ mycket motivation och inspiration :D

#14 - - Karin Lygnersjö:

Vilken otroligt fin design du har :)

Sv: Ja gillar ju inte snö egentligen men det positiva är ju att det blir ljusare ute iaf :)

#15 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Yes, 2015 är VÅRT år!

Rätt cheesy film dock. Men det är okej.

#16 - - celine:

åh gud så roligt med en ny kamera!!

#17 - - Thursday:

Åh så spännande med ny kamera! Hoppas på att se fler fina foton!

#18 - - Alice:

Hon är verkligen så duktig! älskar alla hennes videos!

#19 - - Jessica:

Kul med ny kamera!
Så fin video! Älskar Michelle :)

#20 - - Pauline:

vad kul med ny system kamera :)

#21 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Kul med en ny kamera. :)

#22 - - Elin karlsson:

Åh det klippet är så bra! Hoppas ditt 2015 blir ett bra år :)

#23 - - Henrietta Nylund:

Så fint klipp!

#24 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så härligt med ny kamerautrustning!

#25 - - F R I D A ▴:

men gud vad roligt!! vilken/vilka blev det? :)

#26 - - F R I D A ▴:

sv: det kan jag intyga - det är helt fantastiskt! ger underbar bokeh och klarar väldigt mörka förhållanden så jag tvivlar inte en sekund på att du blir mer än nöjd :) om du inte redan gör det så passa på att vänja dig med att fota i RAW-format istället för JPEG så blir bilderna extremt mycket mer lätthanterliga!

#27 - - Denise:

Spännande! Vad är det för kamera du har beställt! :D

#28 - - Emmy:

Det är samma här, jag vill lägga upp bilder som jag har tagit och när det inte går ihop sig så blir det helt enkelt inga inlägg. Vad kul att det är på gång för din del!!! ^^

#29 - - MADDISENJ.SE:

Spännande med ny utrustning :D

#30 - - Thea:

Jag har en nikon d3300. Lycka till med din nya!

#31 - - Lackert:

God fortsättning! Ska bli spännande att se vad som händer detta året :)

#32 - - Natalie:

Men så bra video:D

#33 - - sigrid:

Gott nytt år!! :)

Till top