Hemp by The body shop

Hudvård, Jenni tipsar, Skönhet, The body shop / Permalink / 21
Här kommer det ultimata tipset för vintertorr hud! The body shops Hemp-serie är fullspäckad med Hampfröolja, en av de mest näringsrika naturliga ingredienserna som kan användas på huden. Denna serie är rejält fuktighetsbevarande. Nu i December utökas sortimentet med den härliga nyheten Soap on a rope. 
 
Hampa är en av världens mest mångsidiga växter. Hampafrön har ett fantastiskt och balanserat innehåll av de essentiella fettsyror som människor behöver. Omega 3- och omega 6-fettsyror, vitamin A, E, B-12, folsyra, magnesium, kalium och järn. Då kan ni säkert föreställa er vilken näringsbomb detta är för huden! 
 
 
 
Denna serie är verkligen guldvärd för dig som kämpar med torr hud nu när det är kyligt ute! Jag har hunnit testa många av produkterna och blivit förvånad varje gång. Hemp face protector har gett mig babylen hud då jag dagligen använt den sedan jag fick den. Här finns många guldkorn som kan rädda din eller någon närståendes vintertorra hud blixtsnabbt då produkterna är snabb-och djupverkande. Perfekt att ge bort i julklapp till någon du bryr dig lite extra om! ♥
 
#1 - - Carina:

spännande, måste kolla in handkrämen, har så torra händer nu när det är kyligt... Tack för tipset!

#2 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Jag älskaaar den här kollektionen!! Både till mig själv och som julklapp, hahah :)

#3 - - Bexollila:

Har aldrig testat body shop faktist men många säger att dem ska va as bra!

#4 - - linda:

Älskar hemp serien, underbar för mina händer , hatar dock lukten!

#5 - - Anna:

Väldigt bra tips!

#6 - - Sara Ekman:

Har provat den handkrämen, så himla bra :)

#7 - - daniella:

Hej! Kika gärna in på min frågestund och ställ en fråga. BTW tjusig blogg!

#8 - - Lackert:

Har haft buttern och den var väldigt bra för min torra hy men tyvärr klarar jag inte av den pga doften, tycker den luktar jord :D . Tvålen ser cool ut

#9 - - milina.blogg.se:

älskar deras produkter!

#10 - - Carro:

Bra tips! :)

#11 - - Frida:

Det paketet hade ju inte suttit fel nu!

#12 - - MADDISENJ.SE:

Åh vilket bra tips!

Passar på att tipsa om tävlingen i min blogg där du kan vinna en egendesignad almanacka till ett värde upp emot 325:-. Vinnaren utses i morgon så in och tävla vettja!! Du hittar tävlingsinlägget här; http://maddisenj.se/2014/december/tavling-vinn-en-egendesignad-almanacka.html

#13 - - Henrietta Nylund:

Superbra tips! Något kanske för mig, ska kolla inne på body shop :D

#14 - - Anna - photography, life and style:

Vilket superbra inlägg :D

#15 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Vilka bra tips du kom med! :)

#16 - - Cissi:

Tack för tipset!

Jag får så torra händer den här årstiden :(

#17 - - Elin karlsson:

The body shop produkter är så bra! :)

#18 - - Sofie♥:

Verkar vara riktigt bra produkter! :D

#19 - - Sarah:

Vilket jättebra tips :)

#20 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipsen! :)

#21 - - Beatrice Johansson:

Det verkar vara en superbra linje med produkter:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Till top