TiKei ögonskuggor

Jenni tipsar, Recensioner, Smink / Permalink / 25
För ett tag sedan fick jag massor av världsfina mineralögonskuggor hemskickade till mig. Från underbara TiKei mineral cosmeticsEtt märke som säljer mineralsmink utan att sätta överdrivet höga priser på det. 
 
Ögonskuggorna kommer i 10ml-burkar som är hur söta som helst. De ser alltså exakt ut som mineralfoundation-burkar, fast mycket mindre. Burkarna är anpassade så att hålen som man skakar ut ögonskugga ur går att stänga igen innan man stänger burken, på det viset hamnar det alltså inte ögonskugga överallt. Toppenbra och mycket praktiskt tycker jag! 
 
TiKei blandar alla sina ögonskuggor från grunden vilket betyder att färgerna är unika. De innehåller även skonsamma ingredienser (gjorda på krossade mineraler) och innehåller inga kemikalier eller konserveringsmedel. 
 
Färger att välja mellan:
 
 
Jag blev helt kär i ögonskuggorna. Formulan är helt underbar! De har grym pigmentering, sitter länge, är enkla att jobba med och är hur vackra som helst... Jag har ingenting ont alls att säga om skuggorna. Priset på 69kr/st är toppenbra med tanke på kvalitén samt att det faktiskt är äkta mineralsmink. Tänk hur mycket ni tjänar på att köpa hem dessa istället för att köpa mineralsmink från t.ex. Bareminerals som fungerar exakt likadant! TiKei's ögonskuggor är minst lika bra. En av många fördelar med TiKei som jag märkt är just detta - TiKei är ett av de få företag som faktiskt inte sätter överdrivet höga priser på sitt mineralsmink. Jag ger dem alla tummar upp! ♥
 
 Klicka HÄR för att komma till hemsidan ♥
TiKei har fri frakt och snabb leverans! 
#1 - - Johanna:

Sv. visst är dom snygga! Älskar dom :D

#2 - - jonna:

tack så mycket :)
Hoppas du har en bra kväll!

#3 - - maja söderberg:

åh "vintage" var superfin :)

#4 - - Hanna:

Vilket bra pris för mineralsmink, och färgerna var riktigt fina :)
Sv: Ja, de var riktigt roligt och spännande :)

#5 - - jossan:

Många fina färger, kanske man skulle testa någon av dom!:)

sv: Ellerhuuuur, massa snygga kläder :D

#6 - - Nelley:

Sv; åh vad glad jag blir desamma fina du!
Och tack för tipset på almenacketävlingen! Sånt gillar man alltid!

#7 - - fashion:

Fint! :D

#8 - - Emiza:

fint

#9 - - Pauline:

vilka fina och bra färger!

#10 - - LIENE:

Superkul att du lämnade fotspår hos mig :D Gillar när människor från förr kommer tillbaka och skriver i bloggen. Har ju inte läst din blogg på jättelänge heller.

Bra tips! Gillar färgerna.

#11 - - Louise:

härligt tips kanske ska testas :)

#12 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipsen :)

#13 - - Sandra:

ha en bra dag! :D

#14 - - Felicia:

Verkar som ett bra märke!

SV: Jaaa så bra hade vi det

puss

#15 - - ♫♪ sandra:

åh många fina färger!

#16 - - Maja:

Bra tips!

#17 - - Girlglamour:

Jätte fin blogg du har!!! <3 Kika gärna in min blogg där jag skriver om allt från mode och skönhet till träning och hälsa! Lämna gärna en komentar efter dig! <3
:-)

#18 - - Amanda:

Bra tips :D

#19 - - Sofia:

Superbra tips!
Förresten heter nagellacket sorry I'm fizzy today!

#20 - - Life of Johanna:

Kanske man skulle testa

#21 - - Prietha:

Jättebra tips! Det var ju billigt också:)

#22 - - V I L M A L A ♔:

dina inlägg *_*

#23 - - Lollee:

Kan du ge tips på ögonskuggors färger som passar till gröna ögon? Behöver tips inför i morgon!!! :)

Svar: Men TACK för önskemålet! Jag skriver ett inlägg om ögonskuggor till olika ögonfärger ikväll :) många kramar!
jennisbeauty.blogg.se

#24 - - Annie:

Vilken fin blogg du har! kram

#25 - - Lackert:

Tikeis skuggor är helt fantastiska och finns ju i så många fina nyanser

Till top