TÄVLING - Vinn en personlig almanacka!

Tävlingar / Permalink / 38
Nu när vardagen är tillbaka passar det himla bra med en ny, snygg almanacka. Nu har ni chansen att vinna en almanacka från personligalmanacka.se! Som vinnaren får designa helt själv: Både insidan och utsidan. Grymt va?! VAR MED VET JAG! ♥
 
  
 
Följ mig på Bloglovin' HÄR 
(Om du inte har bloglovin och vill tävla 
går det bra att göra något av det övriga nedan )
♥ Kommentera att du är med 
 
För extra chans att vinna:
♥ Följ mig på Instagram @jjennisbeauty
♥ Länka tävlingen på facebook 
♥ Skriv om tävlingen på din blogg 

Jag utser vinnaren genom lottning. Ni som skriver om tävlingen
på eran blogg eller dylikt får alltså fler lotter.
 
♥ LYCKA TILL ÄLSKADE LÄSARE! ♥
Tävlingen avslutas den 10 September 
#1 - - Astrid:

Done,!:-D nu äre bara hålla tummarna!

#2 - - Thilda:

Jag är med!
Superfin blogg och du är så vacker!

#3 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Jag är med :)) Följer dig redan på både bloglovin och ig :) <3

#4 - - Johanna:

Alltså jag är SÅ med! Har varit inne och tittat på personligalmanacka jättemånga gånger och designat och velat beställa men tvekat eftersom jag är en fattig student :P Så ja, jag håller alla tummar och tår, har inte bloglovin så ska följa dig på insta :) Kram

#5 - - Linnéa:

Åhhhhh jag är med! :D Jag har alltid velat ha en sådan! :D Följer dig redan på bloglovin c:

#6 - - maddemoi.blogg.se:

Jag är med :))) började följa dig på bloglovin :)

#7 - - natalia:

Jag är med! Självklart är det ok med lite reklam ;)

Blev nummer 36 på bloglovin
Följer dig på insta :D Det e jag som e nataliatrojan

Tänkte fråga när du lottar för jag behöver verkligen en elevallmänacka och skulle vara tråkigt om jag köper en och vinner en på din blogg. Vill ju helst vinna denna o inte köpa en tråkig som någon redan designat.

kram

#8 - - Jonna:

Jag är med! Följer dig på bloglovin :]

#9 - - fanny banny:

Jag är med :D!

#10 - - Tess:

Sv: Haha, eller hur! Dem är supersöta :D

Jag är med i tävlingen också! :P

#11 - - Jenny:

Jag är med!! :D Jag följer dig på bloglovin' och instagram. :)

#12 - - mot plus:

Klart! =) Jag är självklart med ! :) Jag som behöver ha mitt liv väldigt organiserat och planerat så hade en personlig almanacka varit väldigt bra att ha!

#13 - - my:

Jag är med följer på bloglovin! :)

#14 - - my:

Glömde skriva mejlen! :)

#15 - - Jennifer :

Jag är med :)

#16 - - Sara:

Jag är med :)

#17 - - Eva Espinoza:

Min almanacka består av en familjealmanacka på väggen. Alla skriver på den och till sist vet man inte vad, när, hur och vem. Och vem med vem?!
Jag behöver en egen så jag inte går på middagsdejt med tandläkaren och tar maken till veterinären.
// Eva

Svar: Kom ihåg att göra någon av punkterna för att vara med i tävlingen. :) följa på bloggen, instagram eller så!
jennisbeauty.blogg.se

#18 - - Mathilda:

Jag är med , jag följer dig på instagram jag önskar verkligen att jag vinner 💖💕💋och jag följer dig på bloglovin'

#19 - - fashion:

Kul med tävling men jagkan inte vara med :(

#20 - - fashion:

Kul med tävling men jagkan inte vara med :(

Svar: Varför inte? :(
jennisbeauty.blogg.se

#21 - - fashion:

Kul med tävling men jagkan inte vara med :(

#22 - - Olivia Magnusson:

Åh jag är med!
Följer dig på bloglovin (nr 43)
kram❤❤

#23 - - Sasha! :D:

så å är gänra med :D

#24 - - ☆Z I N J A☆:

jag är med!
jag följer dig som nr 44:)

#25 - - Nelley:

Jag är helt klart med! Följer dig på instagram istället för bloglovin :)

#26 - - Ebba Mjärling:

jag är självklart med och tävlar..
Har gillat dig på bloglovin
har kommenterat att jag är med..
Här är även länk till mitt inlägg om det på bloggen:
http://www.nattstad.se/ebbamjarling/var-med-och-tavla-15287595

Svar: Hihi tack dom är sjukt söta. kram

#27 - - Mikkis ❤️:

Jag är med❤️

#28 - - Anonym:

Jag är gärna med och tävlar och tack för kommentaren!
Följer dig nu på instagram, jag är cajsasvard
Följer dig även på bloglovin och har bloggat om tävlingen på min blogg här: http://cajsasfoto.devote.se/blogs/29136504/personlig-almanacka.htm#WriteComment

#29 - - Cajsa:

Jag är gärna med och tävlar och tack för kommentaren!
Följer dig nu på instagram, jag är cajsasvard
Följer dig även på bloglovin och har bloggat om tävlingen på min blogg här: http://cajsasfoto.devote.se/blogs/29136504/personlig-almanacka.htm#WriteComment

#30 - - michelle bergström:

Jag är med och tävlar! Jag följer dig på bloglovin.

#31 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Jag är med och följer dig på Instagram och bloglovin'! :)

#32 - - Matildaaaaaa:

Ååhhh har ju glömt vara med häär!! självklart vill jag vara med o tävla :D <3

#33 - - Emmy:

Jag är med! :D:D

#34 - - annalovisa:

jag är med, följer dig på insta :

#35 - - NATHALIE - Fashionblog :

Självklart är jag med! Behöver verkligen en almanacka till skolan och att ha den personlig skulle vara så roligt!
Följer dig på bloglovin och blev nr 53!

Kramkram!

#36 - - Prietha:

Jag är med!! :D

Blev följare nr 52 på bloglovin.
Följare nr 900 på instagram, heter prietha där
Bloggade om tävlingen och här är länken http://prietha.blogg.se/2014/september/sondagsfrukost.html#post-comments

#37 - - Maria:

Jag är med :)
Jag följer nu på bloglovin och på instagram (på insta heter jag hallonmia) :)

#38 - - ISABELLE:

Åh, jag är med!!! Skulle verkligen vara perfekt då jag har sååå mycket på g framöver och verkligen behöver ha full koll. :-)

Till top