Daisy Beauty Expo 2017 i bilder

My diary / Permalink / 4
 
Norrlänningen är sedan länge hemkommen från Daisy beauty-trippen, men adrenalinet finns kvar än. I inlägget där jag postade mina två videos från hela resan (a must see om ni inte gjort det! klicka er dit HÄR) lovade jag er ett inlägg som enbart består av bilder och text om mässan. So here we go innan det blir för sent! 
 
Jag vandrade omkring där med två supergulliga beauty boulevard-bloggerskor vid namn Amanda och Amanda, haha. Vi hade så extremt kul! Det roligaste av allt var verkligen att få träffa alla härliga bloggkollegor och ta del av alla inspirerande själar inne på tändstickspalatset, shit vilka duktiga människor jag haft lyckan att vistas kring. 
 
 
Jag hoppas verkligen på att få uppleva något liknande snart igen. Det kändes drömlikt att få leva sig in i skönhetsblogglivet till 100% ett tag! Resväskan här hemma är fortfarande fylld med 25 kilo produktprover, nu är det bara att plöja sig igenom allt så ni läsare får ta del av magiska tips snarast. Tack än en gång till Kicki Norman, alla som var med och ordnade Daisy Beauty Expo och alla glada kollegor jag äntligen fick hälsa på och fnittra med. Insåg där och då att beauty junkies måste vara de härligaste människorna som finns. Vi ses igen ♥♥
 
 
#1 - - sofi:

så härligt inlägg!!! man vill bara vara med :D

#2 - - Sarahnews:

Så fina bilder!!

#3 - - Carro:

Svinhärligt inlägg och bra sammanfattat!!! lycko dig som blev bjuden :)

#4 - - Fani:

Såg ju verkligen ut som en klockren dag det där alltså :) Och så god frukosten och maten såg ut! Och vad roligt att få testa massa grymma produkter :)

Till top