TVÅ VIDEOS! Daisy Beauty Expo 2017 - mitt största äventyr

Daisy Beauty, Jenni skriver, My diary, Skönhet, Videos / Permalink / 9
Jag har sedan i torsdags rest på egen hand. Tog planet till Stockholm, orienterade mig för första gången ensam i tunnelbanevärlden (wow vilken stress), hittade mig till hotellet på Södermalm trots en opålitlig gps i telefonen och drog sedan till Solna vid sju på kvällen för att jag envisades med att få se Mall of scandinavia, trots att jag lovat mig själv och alla i min omgivning att inte springa runt ute ensam i huvudstaden på kvällarna. Är det nu man ska använda sig av ett sånt där "yolo"? Blev hur som helst snabbt bekväm i rollen att resa omkring ensam och det bästa av allt var ju när Daisy Beauty Expo 2017 drog igång. Cirka 100 journalister och bloggare från hela Sverige blev bjudna till tändstickspalatset för att beautynörda i två dagar. Jag har varit till himlen och tillbaka, kan man säga.
 
Det bästa av allt är väl ändå att jag tog mig i kragen och filmade två videos åt er från resan? Jag ville föreviga stunder och kunna visa vad jag varit med om istället för att skriva två biblar om det. Missa särskilt inte den andra videon där själva mässan är ingång! Dessa dagar har varit bland de bästa i mitt liv och en magisk start på 2017... Jag har aldrig tidigare känt mig så inspirerad och motiverad. Men nu ska jag sluta sprutlackera er med ord och låta er se på dessa två videos som får beskriva resten... Ett ytterligare inlägg om Daisy Beauty Expo kommer senare med alla bilder jag tog. PUSS!!! 
 
*Pssst... Kollar du via mobil? Då är det smartast att klicka sig in på videolänkarna (eller de färgade rubrikerna) som för en vidare till Youtube för att se klippen* 
 
 
 
 
 
#1 - - Julia:

jesus vilken drömupplevelse :D jättebra videos, mer sånt här!!!!

#2 - - Netti Starby:

Vad modig du var och så himla spännande! :-D Kramis

#3 - - Dixi Wonderland:

Kollektivtrafiken i Sthlm är hemsk! Tycker det är så himla enkelt att förstå i Gbg men Sthlm var bara kaos xD

#4 - - Amandahans - Skönhetsblogg:

YÄS! Palt är väl en degklump med bacon i? ;) KRAM

#5 - - Cajsa | Skönhet & Makeup:

Åh, BB tjejer! <3 Ni verkar ha haft det såå mysigt. Jättekul att se lite vloggar. KRAM!

#6 - - Julia Svensson:

Åh så bra videos!

#7 - - N:

Kul med video!

#8 - - Linda:

Kul med lite videos!

#9 - - Emma Broberg :

Gud vilket äventyr!

Till top