Ny kärlek: Dior Addict Lip Sugar Scrub

Jenni tipsar, Recensioner, Skönhet / Permalink / 1
 
Dior var på plats under Daisy Beauty Expo och vi besökare fick med oss en urgullig neccessär som bland annat innehöll nyheten Dior addict lip sugar scrub. Jag la aldrig märke till innehållet där och då, eftersom jag hade full rulle med att bli sminkad utav en av deras makeup artister. Faktum är att det var så sent som förra veckan jag kollade närmare på innehållet... Det var nästan lite som kärlek vid första ögonkastet när jag fick syn på den ljusrosa hylsan som skulle visa sig bli en ny favoritprodukt! 
 
 
 
Dior addict lip sugar scrub är en 2-in-1 produkt i riktig lyxförpackning. De små sockerkornen fungerar nämligen som en skrubb under applicering, men när sockret gjort sitt smälter det och kvar på de nyskrubbade läpparna har du ett återfuktande läppbalsam. Mmmh! 
 
 
Priset ligger på 360 kr vilket är rätt så högt, men ärligt talat tycker jag det kan vara värt lyxen. Den kommer bli min bästis för resten av året. Åtminstone så länge hylsan räcker! ;) (Finns bland annat att köpa på Kicks.se) ♥
#1 - - Hanna:

Lades till på must have listan direkt :D!

Till top