Tävla om ögonskuggor!

Smink, Tävlingar / Permalink / 33
 
 
 
Sminket är självklart helt nytt och orört. Jag har fått dubbelt av dessa produkter,
därför väljer jag att tävla ut dem till er.

♥ Följ mig på bloglovin HÄR 
(Om du inte har bloglovin går det bra att följa min instagram @jjennisbeauty
♥ Kommentera att du är med! 

Tävlingen avslutas 10 Februari. Lycka till! 
#1 - - Linnéa:

Jag är med, oj så fina =) följer dig på bloglovin

#2 - - Aaa:

Jag är med, följer dig sen förut.

#3 - - aaasstriiid :D:

Är med! Följer dig sen förr ;-)

#4 - - aaasstriiid :D:

Är med! Följer dig sen förr ;-)

#5 - - annalovisa:

jag är med, följer sedan innan såklart, haha

#6 - - Johanna:

Jag är med <3

#7 - - Lackert:

Följer dej redan och vill självklart vara med :)

#8 - - Bam:

Jag är med, följer sedan tidigare!

#9 - - Anna:

Lyxigt att ha fått dubbelt! Ger gärna skuggorna ett kärleksfullt adoptivhem!

#10 - - ebba:

jag är med :D blev följare 164 :)

svar: åh tack så jättemycket :D
kramisar <3

#11 - - Kajsa-Stina:

Gud vad kul! Jag är gärna med och hoppas på tur hihi :)
Kramar <3

#12 - - MALIN:

Vilken rolig tävling! Jag är med :)

#13 - - KassandraPalma:

jag är med! följer dig på bloglovin som nr 166

#14 - - Julia:

Jag är med!

#15 - - Anna-Märta Stålnäve:

Följer på Bloglovin (i mitt namn) tror jag blev 167.

#16 - - Maria Karlsson:

Självklart är jag med! Följer på bloglovin :D

#17 - - Theresia:

Jättefin blogg, följer dig genast på instagram =) Har inte fixat bloglovn in, men det kommer. Tack för alla snygga tips!

#18 - - felicia kyrk:

Följer dig nu som felicia kyrk, spännande!! :)
Jag är gärna med!

#19 - - Johanna Harderud:

Åh vilka fina! Jag är med och tävlar! Följer på bloglovin (blev nummer 168), och följer även på instagram (@hardedude)

Kram!

#20 - - Frida Bergner:

Jag är självklart med i denna härliga tävling. :)
Följer dig via bloglovin som nr 169.

#21 - - Anonym:

Jag fölljer på bloglovin och är med ! :D

#22 - - Carro:

Jag är gärna med & tävlar! Följer dig numera på Bloglovin! :) Blev nummer 172.

#23 - - Pernilla W:

Klart jag vill va med i utlottningen:) Följer dig på bloglovin och har även delat tävlingen offentligt på min fb sida Pernilla Wamsjö

#24 - - julianna fredriksson:

Hej!
Är gärna med i din fina tävling.
Följer din blogg som nummer 175

Följer dig på Instagram
med namn julianna71

Mvh Julianna
[email protected]

#25 - - Malin Svensk Björck:

Hej!
Jag är med :)
Följer på bl sen tidigare.
Mvh
Malin Svensk Björck

#26 - - Sanna Andersson:

Jag är gärna med och tävlar om de ursnygga ögonskuggorna.
Följer på bloglovin blev följare 176

#27 - - Isabelle:

Jag är med! Följer dig även på instagram: bpauloff heter jag där!

#28 - - My Thulin:

Är gärna med & jag följer dig på bloglovin nu :D kram

#29 - - Elisabeth :

Ååh vilken härlig tävling , älskar ögonskuggor !!!!!!!!!
Följer på Bloglovin nr 179

#30 - - Jennya Johansson:

Jag är med i din tävling! Följer dig såklart. Glada hälsningar Jennya

#31 - - Jess:

Jag är med, och följer dig nu på bloglovin :)
Kram!

#32 - - Rebecka:

Jag är med!

#33 - - Annster:

Jag är med :)

Till top