Orange sminkning

Mina sminkningar, Skönhet, Smink, Tävlingar / Permalink / 20
Det här är min "go to" look i höst. Orange/rödaktig skugga på ögonlocket, tjock eyeliner med vinge och riktigt orange skugga som jag blandar med lite Fix+ från Mac vid undre fransraden. Såå snyggt och har nog aldrig fått så mycket komplimanger för en sminkning som är så enkel! Ni kommer att få en tutorial så fort jag skaffat en bättre kamera. ♥
That's a promise, för den här looken är min personliga favorit! 
#1 - - Viktoria Eriksson:

snyggt! :)

#2 - - julia:

du är så talangfull :D måste prova den här sminkningen !!! <3

#3 - - Linnea Kinis:

snyggt att ha färg på undre fransraden!

tack :)

#4 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Underbar orange färg!! Men den är lite dåligt suddad, haha!

Sv; Tack sötis! <3 Det var ju den effekten jag ville ha dessutom, haha.

Svar: Hahaha!! Precis! ;) <3
jennisbeauty.blogg.se

#5 - - Nelly:

Oh, så fint! :)

#6 - - Lina :

Så snyggt!

#7 - - Alice :

Riktigt läcker och höstig!

#8 - - JoJo:

snyggt! :D

#9 - - CECILIA:

men gud så snyggt!!

#10 - - V I L M A L A ♔:

Så himla fint ❤

#11 - - Marie:

DU ÄR SÅ DUKTIG !! wow <3

#12 - - Ebba:

Snyggt! Ser svårt ut dock hehe.

#13 - - Sanna Widman:

SVAR:
Åh tack så mycket! :)

Ska självklart kolla in tävlingen. Ingen fara, tack för tipset :D

#14 - - ami:

Orange är så otroligt fint när man har blåa ögon :)

#15 - - Julia:

Höstigt och fint :)

#16 - - Julia:

Höstigt och fint :)

#17 - - Felicia - Modell:

Snyggt :)

#18 - - izabellesss:

Det guld oranga var sjukt snyggt! :)

#19 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

Snyggt

#20 - - Ida:

Så fin sminkning!

Till top