Personliga läppfavoriter

Hudvård, Jenni tipsar, Recensioner, Skönhet / Permalink / 19
Alla har vi personliga favoriter som vi tycker lite extra om. Jag är en riktig läppbalsam-junkie, och använder det mest hela tiden. Äger ett överflöd av olika sorter och märken, men dessa är helt klart mina stora favoriter! 
 
Dessa underbaringar är både billiga och så fantastiskt bra. Niveas lip butters doftar sååå gott och mjukgör torra läppar effektivt med sin krämiga konsistens! Jag har dem i Raspberry rosé, Blueberry flush och Vanilla & Macadamia. Min personliga favorit är den sistnämnda, då den doftar så underbart gott utan att bli för söt. Tänk vaniljkaka. Blueberry flush doftar också himmelskt - precis som blåbärsglass! Raspberry rosés doft är en blandning av hallon och rosor. Varje gång jag öppnar någon av dessa burkar väcker jag uppmärksamhet av omgivningen: "Oj vad det doftar gott! Får jag testa?" ja - till och med av mina inte så skönhetsintresserade killkompisar. Ni måste testa dessa om ni inte gjort det, jag kan inte gå någonstans utan ett Nivea lip butter i fickan! 

♥ Pris: Ca 39:-/st 
 
 Min kärlek för EOS läppbalsam är stor. Det blårandiga i doften "vanilla mint" bankar mitt hjärta extra hårt för. Eos läppbalsam innehåller inte några otrevligheter, då de är gjorda på 99% naturliga och 95% ekologiska ingredienser. Visibly soft lipbalms (de randiga) är av förnyad formula och håller läpparna mjukare än någonsin! Prisnivån är aningen högre, men EOS är verkligen värt att betala för. Jag är kär och vill ha dem alla. 
 
 Pris: Ca. 89:-/st ♥
 
Har ni några lipbalm-favoriter? Dela med er i kommentarsfältet vet jag! 
 
#1 - - stina:

Herrejösses vad fina bilder o bra tips. Jag tycker om eos också. :)

#2 - - Emma Ekstén:

Jag har aldrig testat Niveas, så det kanske man borde göraa

#3 - - amanda:

Vad fina de ser ut haha :D

#4 - - Jossie:

Jag älskar Eos!!

#5 - - Josefine ♔:

Den Niveas har jag hört väldigt bra om faktiskt! Dock har jag aldrig provat den, utan har bland annat en sådan EOS, en rosa och tycker den är jätte bra haha :D

#6 - - Lackert:

Har vanilla & macadamia och tycker den är jätte bra, måste köpa blåbär

#7 - - Klara Andersson:

åå odm är såå bra!

#8 - - Amanda♥:

Åh, eos fungerar tyvärr inte på mina läppar :(

#9 - - Julias skönhetsblogg:

Fina bilder! Jag måste testa dom från Nivea! :)

#10 - - Elin:

Har velat testa dessa länge :D

#11 - - Johanna:

borde testa! har knappt några läppbalsam alls ;)

#12 - - Ann-Sofie/Colour it:

Jag har faktiskt inte testat någon av dessa, även om jag hört en hel del om eos. Får kika efter dessa tror jag...;-)

#13 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att se! :)

#14 - - Josefine Kitti:

Kul med lite tips! :)

#15 - - Therese Bjärstig:

Har aldrig sett de från Nivea tidigare, så de måste testats, för jag förbrukar x antal per år!

#16 - - Thea:

Älskar läppbalsam!

Vore jättekul om du ville vara med på en 7 dagar lång träningsutmaning med mig och mina kompisar! Du kan läsa mer om den på min blogg om det verkar intressant! :)

#17 - - Aaa:

Tack för alla dina bra tips.

#18 - - Fanny:

Vilka härliga bilder! :D Jag har faktist inte provat några av de. :)

#19 - - Malin Lundgren:

Härligt tips, måste ta och testa eos har så torra läppar på vintern!

Till top