Depend Nail Art - Med mina småsyskon som provdockor!

Jenni tipsar, Naglar, Recensioner / Permalink / 2
Hej darlings. Nu är jag tillbaka efter en välbehövd liten paus, igen. Men ibland sker saker man inte väntat i livet, den här gången en bortgång av en av mina närmaste - men jag är på benen nu igen. Jag försöker så gott det går i alla fall... Så det är väl klart jag ska komma igång här nu också! Välkommen till ett inlägg fullt av glitter, ljus och färg. Som vi gillar det, visst? ♥
 
Depend släppte för ett ganska bra tag sedan en DRÖS med nya Nail art-produkter. Jag satt och gapade hur länge som helst när jag öppnade detta utskick... Ett av de mest uppskattade paketen någonsin var det i mina ögon - med dessa saker kan man göra gränslöst många fina nageldesigner. Tummen upp, Depend! Tack för att ni gör vägen till Nail art på hemmaplan betydligt enklare. Så det blir något för alla. 
 
Några som gillade detta förutom jag var mina två tvillingsmåsystrar. Följ med oss när vi utforskade nyheterna! 
 
 
Ni ser: Depend har verkligen satsat på fina detaljer. Allt från stamping-kit, stickers (som sitter BRA! woho), små söta penslar, nagelglitter, nagelpiercings till små "diamantstenar"... Nu kan man få tag på det mesta utan att det ska kosta skjortan av en. Det är toppen. 
 
 
Storasysters sötnosar ville testa på det mesta. Stickers, glitter och glamour körde vi på! 
 
 
Hur sockersöta är de inte? Ja, nu syftar jag både på prinsessorna och de små naglarna. Man kan inte få bättre provdockor! Nagelstunden resulterade i mycket nöjda och stolta damer, så jag tog det som ett gott betyg. 
 
Depends Nail art-produkter rekommenderar jag verkligen att ni ska spana in för lite roligare nageldesigner hemma i höstmörkret. Det är svinroligt och enkelt. Går att göra så mycket snyggt! Depends produkter finns bland annat hos Kicks, Åhléns och på nätet. Checka och våga glittra litt'! Kram på er ♥
#1 - - Lisette:

så personligt och bra inlägg! mer såna här produkttips!!! kul att du är tillbaka tjejen<3

#2 - - Tea:

Gulligt :D

Till top