Makeup of the day + tips på billiga fransar!

Jenni tipsar, Mina sminkningar, Skönhet / Permalink / 16
 
 
Jag fick ett spontanryck och gjorde en sminkning i min favoritfärg åt er idag: purple, of course! Tyvärr så äger jag fortfarande inget stativ till min systemkamera och ingen fjärrutlösare heller för den delen, vilket gör det extremt svårt att ta sminkningsbilder. Lovar att ni kommer få fler, för att inte tala om bättre sådana, när det inhandlats. Hopefully kunde jag inspirera er lite med mitt tappra försök ändå! 
 
Fransarna jag har på mig är mina absoluta favoritfransar - köpta på självaste ebay. De kostar ynka 8:- för fem par och går att köpa HÄR! Förstår ni vad man sparar pengar...!? Är faktiskt de enda fransarna jag köper, kvalitén är den bästa jag hittat på just ebayfransar. In och bunkra några paket, ni kommer inte att ångra er. Tycker personligen de påminner en hel del om Ardells Wispies :) Kram
#1 - - Michaela:

du är sååååå duktig!!!

#2 - - Linn Strömberg:

Åhhh avd snyggt!

#3 - - N:

Snyggt!!

#4 - - Jeanette:

Alltså åhh så fint! :)

#5 - - snie.blogg.se:

Haha jag älskar ebay!! Såna fynd man kan göra!

#6 - - alice:

superfint!!

#7 - - Susanna:

Vad snyggt och vad fint sminkat =) kram

#8 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Lila och rosa är en perfekt kombo :D

#9 - - Hanna:

super snyggt verkligen !! :D

#10 - - Felicia:

Så fin sminkning :)

#11 - - Louise:

Ååh vad snyggt!

#12 - - wilma:

Snyggt! och såå billiga fransar, hade jag anänvt lösögonfransar hade jag lätt köpt dom!

#13 - - Tilda Barkselius:

Åh så fint!!

#14 - - Amanda:

Åh vad fint! :D

#15 - - V I L M A L A ♔:

Såå fint!! xx

#16 - - madabouttea.se:

Snyggt! Riktigt snyggt!

Till top