Maybelline Baby lips Balm & Blush

Hudvård, Maybelline, Skönhet, Smink / Permalink / 2
 
Januari är... Äntligen? här. Spännande med ett nytt år. Har ni märkt att detta årsskiftet verkligen var det nonchalanta? Det var mer trendigt än någonsin att retas över det typiska "nytt år, nytt jag"-fenomenet. Kanske var lite på tiden. Hakade visst på det. Inga nyårslöften här inte, möjligtlivs att jobba mycket mer! Förlåt för min enorma frånvaro för övrigt, har lidit av långvarig förkylning och efter detta försökt njuta av mitt sista jullov. Och vet ni vad - på min blogg kommer ni härmed bara få se bilder fotograferade med hjälp av studiolampa... Det kom nämligen tomten med! Yaaay äntligen. Lite ljus till norrlänningen, och till er. Såklart. Let's begin, vi sätter igång året genom att spana närmare på min nyfunna lilla favorit att bära med mig precis överallt...! 
 
 
Maybellines nyhet Baby Lips Balm & Blush är som det kanske hörs på namnet både till för läppar och kinder. De söta, udda och minst sagt unikt formade hylsorna finns i fem olika nyanser och alla tillger både lagom färg och fukt. Har personligen inte testat att använda dem som rouge än, då jag är enormt lat när det kommer till cremerouge av alla slag - men förstår ni vilken fiffig 2-in-1 produkt att bära med sig för att ge läppar fukt och färg samt ge ansiktet extra lyster? I love that idea like crazy ladies and gentlemen!
 
Har dessutom genom andra recensenters åsikter lyckats luska ut att de tydligen är lika lovande på kinderna som de varit på mina läppar. Varför jag inte testat än är den enda frågan här, måste sluta upp med mina principer. Läpparna har jag nämligen hunnit skämma bort dessa med och krämigheten samt färgen de tillför är perfekt, jag blev RIKTIGT positivt överraskad faktiskt. Precis vad man vill ha då vinterkylan skaver. 
 
 
♥ Baby lips Balm & Blush kostar ynka 69:-/st så jag säger bara go for it, passa på att hitta er favoritfärg eller varför inte flera? ♥
#1 - - Vicki:

Ååå måste testas! :D

#2 - - Shortylegsbeauty:

Såg dessa i en butik för någon dag sedan. Stannade genast och kollade men hade så bråttom med annat att jag inte köpte något... ska kolla noggrannare snart för de såg verkligen ur söta ut och hört mycket gott om dem :)
Hej förresten, hittade till din blogg via Lackerts blogg och var tvungen att bli ny följare via Bloglovin´... du har så söt och fin blogg :)
xx

Till top