Depend BFFs Forever 7day Sommarkollektion 2016

Depend cosmetics, Naglar / Permalink / 13
 
Jag välkomnar en ny kategori till min blogg med öppna armar - bästa Depend cosmetics! Mitt första utskick anlände igår och denna rosa, söta låda innehöll årets sommarkollektion av deras omtyckta 7day-lack. Kollektionen innehåller åtta härliga färger som kommer att matcha solbruna händer och somriga äventyr med bravur. 
 
 
Här ser ni de söta lacken uppradade och namnen finner ni om ni vrider lite på huvudet. Jag vill inte vara tråkig och kritisk, men namnen känns lite barnsliga - men det är ingen anledning nog att inte köpa dessa fina lack. Mina favoriter är For the win, Wish you were here och Best friends forever... Haha ja som sagt - vilka namn! Tycker verkligen att färgurvalet i kollektionen är bra - från knalligaste rosa till snygga nudefärger. Bara att välja och vraka då lacken är fantastiskt billiga också :) Ord. Pris: 39:-/st
 
 
Depend 7day Hybrid polish Starter kit vill jag verkligen rekommendera att ni använder tillsammans med dessa nagellack! Kitet innehåller allt du behöver för en hållbar manikyr med gelfeeling: rengöring, baslack, topplack, nagelfil och en manikyrpinne. Ord. pris: ca 99:-
 
 
♥ Vad tror ni om denna sommarkollektion? Tilltalar den er? ♥
#1 - - Minna:

asså dina bilder <3

#2 - - maaliinmaaria.se:

Jättefina färger! :D 7day, heter dom så för att lacket håller bra i sju dagar? :p

Svar: Det stämmer! De sitter verkligen superbra. Så bra kvalitet för ynka 39:-, rekommenderas :D
jennisbeauty.blogg.se

#3 - - Marie:

Oh var länge sedan jag målade lack nu, förr gjorde jag dem jämt, tycker också de färger du nämner nog är mina favvisar, gillar de lite mattare

#4 - - Linn Strömberg:

Åh vad kul!

#5 - - trisiaa:

Åh jag använder också dessa! :D Älskar den rosa!

#6 - - Julia:

De tilltalade mig verkligen..! måste köpa :'D

#7 - - Natalie Honkonen:

Såå många fina färger!:D

#8 - - Martina:

Vilka supersnygga färger!! :D

#9 - - Polly Svensson:

ååå vilka fina färger. Kram

#10 - - starsinlife.blogg.se:

Fina färger

#11 - - linah:

åh va nice:D!

#12 - - Jeanette:

Så fina färger! :)

#13 - - Elsa:

Åh så fina nagellack! :)

Till top