Ralph Lauren Big Pony 4

Jenni tipsar, Parfymer, Skönhet / Permalink / 8
Parfymen jag suktat efter i månader är äntligen min. Man måste ju lyxa till det ibland, så jag beställde till slut hem den lila skönheten. Ni vet när man blir kär i en parfym, går och doftar på den tusentals gånger, men aldrig riktigt köper den? Så har det varit med denna. Ralph Laurens parfymer är ju väldigt omtyckta - Big Pony 4 föll mig extra mycket i smaken! Så jag vill självklart tipsa er om den.
 
Gillar du parfymer åt det mer söta, orientaliska och somriga hållet kan Big Pony 4 vara något för dig. De stora doftnoterna är körsbär och lila Amber. Det sägs att denna parfym är perfekt för den vågade och stilrena kvinnan. Passar den mig? ;) Haha! 
 
Jag vet inte vad det är med denna, men den sticker ut i kollektionen enligt mig. Det är utan tvekan en av Ralph Laurens sötaste, fruktigaste dofter - det som gör den så underbar är att den är söt utan att bli för mycket.
Amber-noterna bryter av fint. Längtar efter att göra den till min signaturdoft i sommar!
 
 
 
Äger ni någon parfym från Ralph Lauren? Vilken isåfall? ♥
 
#1 - - Lotta:

Åhhh jag vill ha den =) äger själv den rosa flaskan men börjar tröttna lite, så denna kanske blir en ny romans även för mig.. kram

#2 - - Henrietta Nylund:

Åh vad kul med ny parfym :)

#3 - - Matilda - Skönhetsblogg:

Äger ingen därifrån, men den låter mumsig!

#4 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Så var det för mig innan jag äntligen köpte min YSL Manifesto Eclat!

#5 - - Amanda:

Äger ingen men skulle vilja, de luktar ju såå gott!

#6 - - Annelie:

åh denna ska jag ta och lukta på då! ralph laurens andra parfymer har inte riktigt fallit mig i smaken, men denna blev jag jätteintresserad av nu! :D

#7 - - maria at inredningsvis:

WOW vilken sjukt snygg och classy flaska:) tack för tipset


Om du gillar vintage kan du spana in min nya post :)

Ha en kanondag

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt! :)

Till top