I love... Raspberry & Blackberry

/ Permalink / 5
Hej mina läsare! ♥ Visst är min uppdatering halvtaskig? Ni ska få en förklaring. Jag har oerhört fullt upp, som alltid. Just nu prioriterar jag körkortet mer än något, därtill skola och jobb samtidigt som jag försöker hinna med lite fritid på sidan om. Förut lät jag aldrig mig själv ha någon fritid, vilket ledde mig in i väggen, så jag är noga med att inte hamna där igen. Bloggen blir lite lidande, men jag kan inte prestera mer än jag har tid och ork till helt enkelt. Hoppas verkligen ni förstår mig...! Det kommer ljusare tider snart då jag kan satsa mer helhjärtat på bloggandet. Mitt 18-årsliv är lite svårt att synka till allt jag egentligen önskar och vill hinna göra, just nu. 
 
Vill inleda denna härliga långhelg med att tipsa er om den härligaste doften jag någonsin känt när det kommer till body lotion och handkräm. Har ni doftat/smakat på Maoams hallonkolor? Sååå gott doftar dessa produkter, tycker jag! I love... Raspberry & Blackberry heter denna fruktiga och söta kollektion. Brukar ta fram handkrämen i klassrummet och får samma reaktion varje gång från olika håll. - Vad är det som doftar så himla gott, är det din handkräm?! Japp. Denna måste ni spana in, doften är dessutom riktigt passande för denna årstid tycker jag. Kramar! 
 
I Love… Raspberry & Blackberry Body Lotion
Återfuktande hudkräm med doft av hallon och björnbär som går lätt in i huden och gör den silkeslen tack vare kokosolja och sheasmör. 
Pris: 69 kr för 250ml


I Love… Raspberry & Blackberry Hand Lotion
Handkräm med samma, härliga egenskaper som lotionen ovan bortsett från att den är extra effektiv för att få mjuka, väldoftande händer! 
Pris: 69:- för 75ml

#1 - - Lisette:

lät som en doft för mig!! mums

#2 - - Madelene:

Den doften är underbar ! :)

#3 - - Lackert:

Låter som en underbar doft

#4 - - Marlene:

vad somrig doften verkar.. ska absolut doftas på i butik :D

#5 - - Petra:

Tycker om i love... produkter så mycket kul att du bloggar om dom!! :-)

Till top