Sweet eighteen

/ Permalink / 26
 
Idag fyller jag ÄNTLIGEN 18 år! Det har firats med massor av underbara vänner, närstående, presenter, fina ord och fika. Det känns så overkligt att jag är myndig! Ett steg närmare körkortet och det riktiga vuxenlivet. Jag är så nöjd med min nya mobil (en superfin champagneguldig samsung) som jag fick av föräldrarna. Har även fått en hel del pengar som sparats till den här dagen, och andra fina presenter! Är så tacksam över allt. Känner mig överväldigad. Främst för att jag känt mig så uppskattad idag, min födelsedag hade inte kunnat bli bättre. Jag känner mig rik på kärlek, och det är den bästa rikedomen i världen ♥ Kramar 
#1 - - Marianne:

GRATTIS min favorit bloggerska vad du är bra <3

#2 - - studentmaten.blo.gg:

Grattis, hoppas du haft en superbra dag!

#3 - - Linn Strömberg:

STORTSTORT GRATTIS! :D

#4 - - Johan:

Grattis på födelsedagen!

#5 - - lucydee:

GRATTIS :D

#6 - - Lackert:

Stort GRATTIS på din dag <3 Kram

#7 - - Anette Starby:

Grattis på den stora dagen :-D

#8 - - Klara Andersson:

GRATTIS!!!

#9 - - Julias skönhetsblogg:

Grattis på födelsedagen! Fin tårta :)

#10 - - Isabelle Johansson:

Grattis fyllde igår :D

#11 - - Sara Ekman:

Grattis :D

#12 - - Elionia:

Va fin blogg du har och va duktig du är på att sminka dig! Vad är det för kamera du fotar med? :)

Svar: Tusen tack! <3 En nikon D5300 :)
jennisbeauty.blogg.se

#13 - - Ann-Sofie/Colour it:

Grattis på din 18-årsdag! <3

#14 - - N:

Stort grattis!!

#15 - - Henrietta Nylund:

Ååh grattis! :))

#16 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Stort grattis i efterskott! :)

#17 - - Aaa:

Grattis!!

#18 - - cecilia:

mums! grattis på födelsedagen!!

#19 - - cecilia:

mums! grattis på födelsedagen!!

#20 - - Caroline Blomberg:

åh grattis till dig!

#21 - - linah:

GRATTIS SNYGGING!<3

#22 - - Sofie♥:

Åh grattis i efterskott fina du! :D

#23 - - Amanda♥:

Åh så fin och vad kul! Och imon fyller jag, hehe :)

#24 - - maja söderberg:

Härligt, och vilken fin tårta :)

#25 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Hej, allt bra? <3

#26 - - Johanna:

du fyllde år dagen innan mig! grattis i efterskott :)

Till top