Soliga nyheter från L'oréal

Hudvård, Jenni tipsar, L'oréal paris / Permalink / 12
Solen börjar äntligen komma tillbaka på riktigt efter vinterns uppehåll och snart är solskydd ett hett ämne igen. När jag fick hem dessa log jag stort, är inte detta ett tecken på att sommaren är nära så säg? L'oréal lanserar nu fantastiska produkter som ska hjälpa din hud att klara solens underbara, men ack så påfrestande strålar! ♥
 
Bare skin senstion lotion och Bare skin sensation mist är två lättabsorberande solskyddsprodukter. Lotionen finns både i SPF 15 (Rek.pris:139:-/200ml) och SPF30 (Rek.pris:189:-/200ml) och är en kladdfri solkräm perfekt att ha med sig till stranden. Sprayen, med SPF30 (Rek.pris: 189:-/200ml), har en osynlig finish som dessutom är så lätt i formulan att du glömmer att du har den på dig - kan det bli smidigare att solskydda sig? 
 
Sublime body extraordinary oil är en exlusiv, oljebaserad mjölklotion som är så lätt i formulan! Jag har redan börjat tjuvanvända denna, då jag inte kunde motstå dess närande egenskaper och mjuka doft. Inför sommaren kommer detta bli en höjdare att återfukta huden med efter en dag på stranden. Sublime body extraordinary oil är fullspäckad med vårdande Neroli- och Arganolja. En riklig fukt-och näringsgivare som inte kostar skjortan... Och visst gillar vi den praktiska pumpflaskan? Rek.pris: 79:-
 
Sublime Bronze summer legs BB är en mycket spännande nyhet... Hur intressant låter inte en BB-cream för benen? Här är vägen till perfekta ben på ett ögonblick med hjälp av bland annat färgkorrigeringspigment och vitamin E. BB-creamen döljer ojämnheter samtidigt som den tillför fukt och ger dina ben ett glödande lyster! Jag har provat den en gång och hittils gillar jag produkten skarpt - mina ben blev synbart finare och jämnare i tonen samtidigt som mina skavanker syndes mindre! Har du mycket ojämnheter på benen eller är sugen på att ge dem lite extra fukt och elegans är detta garanterat något för dig i sommar. Rek.pris: 169:-
 
♥ Vad tror ni om dessa produkter? Något ni kommer spana in inför sommaren? ♥
 
#1 - - Johanna Utterberg:

Åh härligt tips! Måste spana efter ny nu när jag ska till Miami! :)

sv: Jaa, det är sån härlig känsla! :D

#2 - - RMCK - en skönhetsblogg:

ÅH, vad jag längtar till sommaren! Varma solstrålar, bad, uteserveringar ... lite sorgligt dock att det är vårt sista sommarlov. :(

#3 - - tommy:

bra bilder =)

#4 - - Lillabus:

BB-cremen till benen låter verkligen intressant. Den får nog allt ta och köpas hem.

sv: Åh, tack :)

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter grymma!

#6 - - Kajsa-Stina:

Åh gud vad glad jag blir av detta inlägg! Ett tecken på att vi går mot varmare tider och att våren väntar runt hörnet! Älskar att solen börjar visa sig mer och mer nu för var dag som går och att solskyddsfaktor snart är aktuellt på riktigt <3

#7 - - Ann-Sofie/Colour it:

Såååå viktigt att skydda sig mot solen och dess skadliga strålar. :-)

#8 - - Robex Lundgren:

fint

#9 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Det verkar vara bra produkter. :)

#10 - - KassandraPalma:

riktigt bra produkter!

#11 - - Ida ♔ Foto:

Ha en bra helg! :)

#12 - - Sofie:

Bra tips!
Får nog försöka köpa hem något av dessa, låter ju nästan som ett måste att ha!

Till top