LUSH handmade cosmetics

Hudvård, Jenni tipsar, Recensioner, Skönhet / Permalink / 12
LUSH handmade cosmetics har länge stått mig mycket nära hjärtat. Deras icke djurtestade, cruelty free produkter med så många bra, naturliga ingredienser gör mig alltid lika positivt överraskad. Därför blev jag extra glad när två produkter jag aldrig tidigare testat på (varav läppskrubben är något jag suktat efter länge) damp ner i brevlådan. 
 
Happy hippy är en frisk, grapefruktdoftande duschgelé som är perfekt för trötta morgonar och sega kvällar. Jag har använt denna under flera duschtillfällen nu och tycker verkligen om hur uppfriskande den är! Gillar ni syrliga citrusdofter är denna ett must have. Pris: 59:-/100g,119:-/200g och 205:-/500g 
 
Finns att köpa i butik eller att beställa på Lush.se
 
 Bubblegum läppskrubb är nog en av Lush mest omtyckta produkter. Läppskrubben doftar verkligen bubblegum, skrubbar dina läppar effektivt och lämnar dem kyssvänligare än någonsin. Jag har provat denna några gånger nu och är helt besatt av den! Älskar dessutom att läppskrubben faktiskt smakar gott - vilket gör det ännu roligare att använda den, hehe. Tycker att den skrubbar läpparna förvånadsvärt bra, la också märke till hur mjukgjorda de kändes efteråt! Helt fantastisk produkt. I'm in love. Lush har även läppskrubbar i andra dofter så som popcorn och mint. Pris: 99:-/25g
 
Finns att köpa i butik eller att beställa på Lush.se
 
 
♥ Tycker verkligen om att tipsa er om cruelty free skönhetsprodukter. Är det något jag borde börja göra ännu oftare? ♥
 
#1 - - Emilia:

älskar när du bloggar om lush!!! måste testa tvålen :D läppskrubben har jag redan o jag älskar den. kram

#2 - - milina.blogg.se:

Älskar lush!

#3 - - Ann-Sofie/Colour it:

Jag älskar också Läppskrubben med bubbelgum, man vill nästan äta upp den. Sen gillar jag Snow Fairy, en LE duschgele. :-)

#4 - - maja söderberg:

åh vill verkligen ha den läppskrubben! :)

#5 - - Aaa:

I min ungdom var The Body Shop det som Lush är nu. T om etiketterna (de svarta) är liknande.☺

#6 - - Anna:

Är jättesugen på den läppskrubben jag med!

#7 - - Malin Lindgren:

Dendär läppskrubben vill jag ha, den verkar as bra

#8 - - Emma & Julia:

Åh LUSH!

sv: Japp har provat MACs prolongwear concealer, den är såå bra :)

#9 - - sofft.blogg.se:

Skulle vilja prova bubblegum :D

#10 - - Erica:

Tycker det är så himla bra när produkter inte är testade på djur! :)

#11 - - Josefine Kitti:

Oh vilken härlig färg på "läppskrubben" :D

#12 - - JUNITJEJ:

Jag älskar LUSH!

Till top