Lip smackers - riktig nostalgitripp!

Hudvård, Jenni tipsar, Skönhet / Permalink / 8
Minns ni Lip smackers som man använde när man var liten? Läppceraten med den där söta, enastående doften som gjorde att man i stort sett käkade upp stiftet istället för att använda det på läpparna. Jag kunde inte tacka nej då jag blev erbjuden att testa några nya Lip smackers i prinsesstema - nostalgitrippen jag upplevde när jag doftade på det lila var helt otrolig! Jag blev så lycklig. Det doftade nästan EXAKT som när jag var liten... 
 
Dessa cerat har jag börjat använda i vardagen. Ni kan ju tänka er minerna folk ger i första sekund när de ser prinsessorna på hylsan... Mina kompisar får sig alltid ett gott, hjärtligt skratt! Men hur mycket töntfaktor de än må utstråla, kan jag knappast motstå dem. Perfekta för att ge läpparna lite återfuktning, samtidigt som de dessutom tillger ett himla fint skimmer. 
Snövit med körsbärsdoft, Rapunzel med bärig doft (denna gav mig mest nostalgikänsla!) och Askungen med vanilj. Hur söta? 
 
Rek.pris: endast 26:-/st
 
Perfekta att ge bort till barn, eller varför inte göra som mig och förälska sig i dem själv? 
Man kan aldrig bli för gammal för prinsessor... 
#1 - - Lovisa:

vilket BRA inlägg! det gjorde mig på gott humör :) måste också få lite barnkänsla och köpa mig en lip smacker. tack för ett gulligt tips

#2 - - mathilda:

Ha en fin dag! Kram :D

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha men åh vilka söta!

#4 - - Nelly:

haha aw, så söta :D Som du säger så blir man då aldrig för gammal för prinsessor! ^^

#5 - - Lotta:

vilket sött tips!!!

#6 - - minna:

minns lip smackers. måste inskaffa ett bara för en nostalgitripp =)

#7 - - Olivia -:

Jag vill ha snövit!! :D

#8 - - Ellie:

Haha vilka söta! Jag gillar inte prinsessgrejer men anar att min systers dotter skulle älska dessa! ;)

Till top