Allmänt + spännande paket...

Jenni skriver, Skönhet / Permalink / 18
 Jag och min vän Astrid i helgen
 
Hej kära ni! 
 
Tänkte skriva ett mer vardagligt inlägg för en gångs skull. Sportlovet som jag hade i veckan har verkligen swischat förbi, och jag har haft ett underbart sådant. Det har blivit mycket vila, men har också spenderat en hel helg hos min kära vän Astrid. Utvilad inför skolstart igen eller inte är frågan - känns som jag har många bollar i luften nu. Om fyra, snart tre dagar fyller jag 18 år och det känns himla roligt. En dag jag ser fram emot, och det ger mig mycket energi. Idag fick jag dessutom hem ett extra härligt paket, med produkter jag verkligen ser fram emot att recensera. Är framför allt så himla taggad inför att testa äkta beauty blenders! 
 
♥ Beauty blender, Tangle Teezer och Invinsibobble hair rings... Spännande eller hur? ♥
#1 - - Amanda Engberg:

sv: Gud vad kul! :)

#2 - - Linn Strömberg:

Hade sportlov veckan innan dig, och håller med om att det rusade förbi så sjukt snabbt!

#3 - - S A N N A ♥:

Åh vad kul ser framemot recensionerna:)

#4 - - Lydia:

Vill ha en Tangle!

#5 - - Klara Andersson:

fina saker!

#6 - - Emma:

Fin bild!
sv; Kan jag absolut göra, jag blev nr 185 på bloglovin! Kram :)

#7 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Låter skittråkigt. Vem vill ens ha en beauty blender?

Förutom jag då. Och typ resten av världen! Haha ♡♡

#8 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Låter skittråkigt. Vem vill ens ha en beauty blender?

Förutom jag då. Och typ resten av världen! Haha ♡♡

#9 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Låter skittråkigt. Vem vill ens ha en beauty blender?

Förutom jag då. Och typ resten av världen! Haha ♡♡

#10 - - Kajsa-Stina:

Så himla mysigt! Det låter som du haft ett fantastiskt sportlov verkligen och det är du mer än värd :) Hoppas du mår minst lika bra idag och får en fin måndag! Många kramar <3

#11 - - NICOLE:

Ja lov har ju en tendens att springa iväg :) Men jag saknar dem sen jag gick i skolan.

#12 - - Sara Ekman:

Oh nice :)

#13 - - Lackert:

Spännande paket, snoddarna är toppen

#14 - - Alice:

Låter som ett bra sportlov, och vad många härliga produkter! ^^

#15 - - Mizca:

Vad roligt att få prova lite nya saker.
Jag fick tipset om Invinsibobble och jag älskar dem. Nu har jag iofs kort hår igen men när jag har långt har jag problem att få det att hållas på plats och jag får alltid ont i huvudet med toffs, har aldrig hänt med Invinsibobble .. så underbara!

Finns en tunnare variant som jag har också, funkar fint dem med.

#16 - - linah:

va snygga ni är:D

sv; tack desamma!

#17 - - Josefine ♔:

Så fina!! :)

#18 - - MALIN:

Spännande! Från vilket företag har du fått dessa produkterna? :)

Till top