Favoritrouget i sommar

Jenni tipsar, Nordicfeel, Smink / Permalink / 5
Hot mama! från The balm hoppas jag inte ni har missat. Det är ett riktigt snyggt, somrigt rouge med ett fantastiskt fint skimmer som ger kinderna extra lyster. Hur praktiskt är det inte att rouget dessutom kommer i en kompakt, smart förpackning med spegel? Hot mama! är som ett stort plus på det hela ursnygg att använda som ögonskugga och fungerar lite som en highlighter i ansiktet på samma gång när du applicerar den på kinderna!  
 
Hot mama är superpigmenterad så du behöver verkligen inte mycket produkt/användning. Jag älskar verkligen färgen då rouget inte är för rosa utan tillger den där perfekta, pigga färgen på kinderna utan att bli för mycket. Skimret är dessutom så smickrande! The balms produkter överträffar alltid mina förväntningar... Ni bara måste testa detta underbara rouge - tacka mig för tipset senare ;) 
 
♥ Hett tips: Rouget går just nu att köpa för ynka 159:- på Nordicfeel.se ♥
(ord. butikspris är 199:-) 
#1 - - Ann-Sofie/Colour it:

Älskar detta rouge också, har det på mig nu. :-)

#2 - - Aaa:

För mig håller rouge hur länge som helst. Ska inte köpa nytt innan det gamla är använt men alltid bra med tips!

#3 - - Neapocalypse och tinkerhästen Clooney:

Åh så fint! :)

#4 - - sandra:

nice!

#5 - - Lackert:

Rouget som alla pratar om och som jag tyvärr inte äger men det ser jäkligt snyggt ut

Till top