The body shop - Smoky poppy

Jenni tipsar, Skönhet, Smink, The body shop / Permalink / 22
The body shop har nu kommit ut med en Limited edition-serie vid namnet Smoky poppy. Det är deras mest förföriska serie som någonsin släppts, innehållande allt från massageolja och badbomber till deras klassiska body lotion - allt i vallmodoft. De sensuella och njutbara produkterna kommer få dig att längta efter mer, med doft av kryddor, blommor och trä. Jag älskar de svarta förpackningarna, och presentförpackningar inför alla hjärtans dag finns nu också till försäljning. Perfekt, eller hur? 
 ... Inte nog med det, det finns även fantastiska nyheter på sminkhyllan med Smoky poppy-tema. Bland annat en Smoky poppy blusher brush, nagellack i nya glada färger och två olika Shimmer cubes. En stor nyhet är deras Lip & Cheek velvet sticks som jag fallid pladask för. Det svarta heter Universal velvet stick och anpassar sig efter din huds PH för att skapa en helt unik vallmonyans, jag är totalkär i den. De sitter oerhört bra på läpparna, och är väldigt sköna i konsistensen... Än en gång en höjdare för oss som inte föredrar läppstift under vardagen. Dessa sticks finns i 6 olika nyanser och kostar 145:-/st. 
 
Mer av kollektionen går att se på The body shops hemsida och i butik. 
 
♥ Är smoky poppy-kollektionen något ni tänker spana in? ♥
#1 - - amanda:

så vackra bilder, jag måste köpa mig ett sånt lip and cheek stick :)

#2 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Yees, klart jag kommer kolla in det här, haha!

#3 - - Lydia:

Älskar body shop!

#4 - - Meg:

älskar the body shop!

#5 - - maja söderberg:

superbra tips!!

#6 - - shazi:

älskar bodyshop, sjukt fina bilder

#7 - - CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

åh vill ha!!

#8 - - Kajsa-Stina:

Men gud vad kul! Detta måste jag ju ta en närmre titt på nästa gång jag besöker The Body Shop! Älskar verkligen den affären och alla deras produkter <3
Kramar

#9 - - Alice:

Bra tips, låter som härliga produkter! ^^ Kram.

#10 - - Life of Johanna:

Hej!

Passa på och tävla inne hos mig , du hittar tävlingen här

http://lifeofjohanna.se/2015/january/tavling-i-samarbete-med-lugna-lyktan.html

Ber om ursäkt om du inte gillar tävlingstips!

#11 - - Line:

Åh, är sugen på bodyshops nya produkter!

#12 - - C A I A . S E:

Hahah! Låter jättebra! Vi har inte haft något vettig snö alls, och barnen har ju längtat efter pulkaåkning och snöänglar, så mer snö hade varit trevligt, för några dagar i alla fall! Och jag saknar att fotografera vackra vinterlandskap!

#13 - - Josefine:

Oh aldrig sett!

#14 - - Sara:

Bra tips :)

#15 - - Rebecca:

Åh, tack för tipset :)

#16 - - Denise:

Bra tips! :D

#17 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Fina grejer!

#18 - - JoJo:

ååh vill ha! <3 verkar var bra produkter ^^

#19 - - malin:

hehe åh man vill ju ha allting!

#20 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Intressant. Har dock ingen aning om hur vallmo doftar, så får se om det är en hit ^^ Läppstiftet, det svarta, blir jag dock sugen på.

#21 - - Emma:

Snygggaste förpackningarna hittills från TBS!
Ska se till att testa dessa :3

#22 - - Katta:

Fina ögonskuggor!

Till top