Sminkprodukter från Yves Rocher!

Jenni tipsar, Recensioner, Skönhet, Smink / Permalink / 24
Yves rocher är ett toppenbra alternativ om du vill köpa skönhetsprodukter som tillverkats med extra omtanke när det kommer vill vår natur, då deras fokus på hållbar utveckling är stor. Samtidigt som de gör kunderna nöjda bevarar de jorden vacker och producerar skönhetsprodukterna så miljövänligt som möjligt... Yves rocher har till och med egna odlingsfält! Jag har bland annat testat en underbar ögonskuggspalett och dubbelsidad sminkborste. Deras sminkprodukter var något helt nytt för mig. 
 
Sminkborsten Smoky brush är dubbelsidig och perfekt för att fixa den där snygga sotningen. Applicera med ena sidan, och ta hjälp av den svarta svampaktiga delen för att underlätta sotningen ytterligare. Jag gillar den! Tyckte att sminkborsten var härligt mjuk och enkel att applicera med, även fast den svarta delen blev så gott som oanvänd för mig då jag inte föredrar svamp-applikatorer i första taget... Däremot är jag övertygad om att detta är en perfekt kombo för den som vill ha det enkelt för sig med en 2-in-1 borste. Smart idé! 
Finns att beställa på yves-rocher.se för 119kr
 
 
 
Quad eyeshadow heter denna fantastiskt vackra palett innehållandes 4 lyxigt lena ögonskuggor. Jag älskar verkligen formulan på dessa... De är SÅ pigmenterade och superenkla att sudda på ögonlocket! Skuggorna har blivit mina nya favoriter. Paletten i sig är ju även den något extra, så lyxig. Skuggorna går även att använda med en fuktig applikator för extra intensitet. Denna palett är allt du behöver i din vardag (eller varför inte till fest?) för att skapa enkla, fina sminkningar. Finns i 6 olika färgkombinationer på yves-rocher.se! Pris: 159:-
 
♥ Tycker verkligen ni ska spana in sminkutbudet på Yves rocher!
Jag är mycket positivt överraskad - fler tips kommer... ♥
#1 - - Yvonne:

Har aldrig tänkt på o köpa smink från yves rocher! jag måste prova =) paletten ser sååå fin ut

#2 - - shazi:

jättebra tips

#3 - - Ida Lindborg ♡:

Vilka fina grejer!!

Sv: Tack så mycket :)

#4 - - Sanne-Madeleine Håkansson:

Älskar Yves rocher :)
Sv; aa de är verkligen så gott :) hehe

#5 - - starsinlife.blogg.se:

Ja de har bra smink..

#6 - - Julia:

åh fina färger :)

#7 - - Alva Carlbom - fotoblogg:

Åh så fina färger! :)

#8 - - VERONICA - fashion blog:

Åh så härliga produkter! Riktigt härliga tjejen! :) Ha en härlig måndag, kramar!

#9 - - Camilla:

Har en parfym därifrån (som jag inte minns namnet på), den doftar gudomligt!

#10 - - Mathilda Henriksson:

Vilken fin palett! :)

SV: Tack! :)

#11 - - Erica:

Oj, coolt att de har ett eget odlingsfält! :)

#12 - - my:

Bra tips! :D

#13 - - lucy:

check borste :)

#14 - - Moa Persson:

Gud vilka fina färger! :)

#15 - - Lackert:

Snygga skuggor

#16 - - Prietha:

159:- är ju ett kap!

#17 - - Annelie:

jag tycker de har såå bra produkter! :)

#18 - - amanda:

Vilka fina färger :)

#19 - - Amanda♥:

Åh så fint smink!

#20 - - Amanda:

Visste inte att det fanns sminkmärken som var så insatta i hållbar utveckling, coolt! Väldigt fina ögonskuggor också :)

#21 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Tycker dem överlag är grymma! :)
Kram Hanna

#22 - - MALIN:

Paletten verkar grym!

#23 - - SofiaMaria:

Gillar Yves Rochers produkter :)

#24 - - Josefine ♔:

Fina färger måste jag ju säga! :o

Till top