Swiss clinic eyelash serum

Hårvård, Jenni tipsar, Skönhet / Permalink / 16
Hej sötaste ni! ♥ Jag har för några dagar sedan börjat använda ett "riktigt" ögonfransserum för första gången i mitt liv. Det kommer från Swiss clinic och recensionerna jag läst om det är fantastiskt positiva! Tydligen ska serumet fungera jättebra, så jag är spänd och hoppas på att få se mina medelkorta fransar växa ordentligt nu. Swiss clinic utvecklar enligt hemsidan skönhetsprodukter som är bevisat effektiva med en bestående effekt 
 
 
Så här skriver SWISS om serumet: 
Nu kan du få långa, fylliga och böjda ögonfransar helt naturligt och utan makeup! SWISS LASHES är ett revolutionerade ögonfransserum som innehåller en unik formula som ger dina fransar optimal näring så att de blir längre, fylligare och starkare samtidigt som det reparerar dina skadade fransar.
 
♥ Ögonfransserumet är på kampanjpris och kostar just nu 995:- (ord. pris 1495:-) ♥
 
Klicka HÄR för att komma till hemsidan 
#1 - - Lisa:

spännande blev sugen på att beställa :)

#2 - - Susanna Maria J:

Så spännande! Hoppas det funkar! Ser fram emot att läsa resultatet :D

#3 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Vad spännande! Ska bli kul att se resultatet :)


Sv; Eller hur?! Kom upp till Stockholm så åker vi dit tillsammans! ;)

#4 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Hoppas såå att det funkar!!

Sv; Eh, ja?! Fatta vilken grym YouTubekanal vi hade kunnat ha om vi hade bott nära varandra??? Nästa EleventhGorgeous haha, om du kollar på dem ;) Om du har kik eller så kan du alltid lägga till mig (ilesmap) så kan vi ju snacka oftare där!

#5 - - lucydee:

Kommer bli spännande att få se resultatet :D

#6 - - Petra Johansson:

Är så spänt på att se ditt resultat! :D

#7 - - Petra Johansson:

Är så spänt på att se ditt resultat! :D

#8 - - Moa:

vill ha ett sånt här :0 hoppas det funkar för dig så kanske jag önskar mig ett i julklapp eller något heheh!

#9 - - Henrietta Nylund ♥:

Åh vad kul! ska själv kanske skaffa xlash då det är betydligt billigare :D

#10 - - Julia:

Hoppas det funkar bra då :)

#11 - - VERONICA - fashion blog:

Åh vad kul! Bra tips!! :) Ha en uuuunderbar dag finaste du, massor med kramar!

#12 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Nice! Jag har något serum för ögonfransarna som ska göra dem längre, men jag märkte inte så mycket... slutade med den efter ett tag och tror det... försvann? haha.

#13 - - Sofia:

Hoppas det är pålitligt och funkar!! :D

#14 - - tinabanck.blogg.se:

Åh det låter jättebra! Nästan så jag måste testa det. :)

#15 - - Emiza:

Nu är två vinnare uppe i Veckans blogg, kika in och var gärna med igen.

#16 - - Emiza:

Nu är två vinnare uppe i Veckans blogg, kika in och var gärna med igen.

Till top