Lorac PRO 2 palette

Jenni tipsar, Mina sminkningar, Recensioner, Shopping, Smink / Permalink / 25
Jag har fått den ENORMA äran att få testa och recensera Lorac Pro 2 paletten som Craycray.se skickade hem till mig! Det är en palett jag hade suktat efter väldigt länge, och efter att ha haft den i min ägo ett tag ska jag nu göra en recension av paletten. Be ready to fall in LOVE... 
 
 
Paletten innehåller 16 ögonskuggor där den övre raden består av matta, och den undre av skimriga skuggor. Lorac PRO palette 2 innehåller alla färger du behöver för att skapa allt från riktiga festlooker till enkla vardagssminkningar. Jag tycker vi genast tar en lite närmare titt på de fantastiska skuggorna! 
 
Buff: Matt, ljus skugga med en gul ton som är perfekt att lägga som bas över hela ögonlocket efter att ha
applicerat primer. 
LT.Brown: Matt, ljusbrun skugga som är perfekt att använda i globlinjen. 
Snow: Skimrig, vit skugga som är oerhört pigmenterad och piggar upp vilken look som helst. 
Beige: Skimrig, beigeaktig skugga som är helt fantastisk att ljusa upp partier med as well. 
 
 
Cool gray: Matt, kall grå ögonskugga som även funkar super till shading i ansiktet.
Nectar: Matt, ljust korallrosa-färgad ögonskugga som är världens bästa varma färg att ha i globlinjen.
Rosé: Skimrig, roséguldfärgad skugga. En av mina stora favoriter i paletten, ser så lyxig ut och perfekt
att använda i inre ögonvrån (Se min sminkningsbild längre ner, där har jag använt den så)
 Mocha: Skimrig, mockafärgad ögonskugga som är en guldklimp i denna palett. Funkar jättebra att applicera över hela ögonlocket för en snabb och snygg look! 
 
Plum: Matt, plommonlila skugga som är galet snygg och verkligen blir plommonlila på ögonlocket. En av mina stora favoriter. Perfekt i sotningar! 
Navy: Matt, navy-mörkblå ögonskugga som också är fantastisk i sotningar. Så pigmenterad att det inte är klokt! En till personlig favorit.
Chrome: Skimrig, smått taupefärgad skugga som fungerar till det mesta.
Silver: Skimrig, riktigt silvrig skugga med ett hav av möjligheter. Perfekta skuggan för nyårsafton? Ja. 
 
Charcoal: Matt, mörkgrå ögonskugga. Underbar till att skapa djup i looker med. 
Black: Matt, svart ögonskugga. I think you get the point. 
Jade: Skimrig, mörkgrön ögonskugga. Också galet snygg i sotningar! 
Cocoa: Skimrig, varmt mörkbrun ögonskugga som är bedårande vacker i många looker.  
 
Bilden är lånad härifrån då jag inte fick till en lika bra swatchbild själv. Färgerna förtjänar verkligen rättvisa. 
 
Ögonskuggorna är oerhört pigmentrika hela bunten och ser helt fantastiska ut i alla lägen. Mina absoluta favoriter ur paletten är Nectar, Plum, Navy, Rosé och Lt.Brown. Egentligen gillar jag alla färgerna, man får verkligen användning till varenda en av dem vilket är helt fantastiskt! Jag älskar faktumet att de har satsat på att lägga in lite roliga färger som plommonlila, en riktigt navy mörkblå samt en snygg, mörk grönskimrande skugga. Paletten har allt och lite till för att kunna skapa varierade looker ♥
 
 
 Med paletten medföljer en primer som är HUR bra som helst. Min sminkning har suttit som berget varje gång jag använt denna under! Ögonskuggorna kommer verkligen fram mycket mer och flyter inte runt på ögonlocket/lägger sig i veck med denna kompis. Har testat många ögonskuggsprimers i mitt liv, men aldrig stött på någon som gör så stor skillnad som denna. En enorm tumme upp för att den följer med paletten! 
 
 
Jag ger Lorac PRO 2 palette + behind the scenes eye primer 5/5 möjliga hjärtan i betyg. 
♥ ♥ ♥  

Varför får den högsta betyg av mig? 
Paletten är av ett högkvalitativt märke med ögonskuggor som verkligen aldrig sviker. De är enkla att jobba med, oerhört pigmentrika, mjuka i konsistensen och enkla att sudda. Färgurvalet är helt fantastiskt, och i paletten har jag inte en enda ögonskugga att klaga på. Att man får 16 ögonskuggor där hälften är matta och hälften skimriga är helt perfekt. De 599:- man lägger ner på paletten är verkligen värda det och samtidigt får man världens bästa primer på köpet. Underbart! ♥
 
 Klicka bilden för att komma till Craycray.se 
♥ Paletten finns att beställa HÄR ♥ 
#1 - - milina.blogg.se:

nice :)

#2 - - Ann-Sofie/Colour it:

Wow, vilka underbart vackra färger. Paletten ser galet snygg ut. Habegäret väcks känner jag...ajajaja....;-)

#3 - - Frida:

Riktigt, riktigt fina nyanser ju!

#4 - - VERONICA - fashion blog:

Totalt älskar detta inlägg, gillar verkligen allt! Färgerna är enastående, gud så grymt tjejen! Bra jobbat! :) Ha en otroligt fin söndag, hoppas det bjuder på extra många må-bra-stunder! Kramar!

#5 - - MADDISENJ.SE:

Riktigt många fina färger!

#6 - - S A R A:

Så många härliga nyanser!

#7 - - S A R A:

Så många härliga nyanser!

#8 - - NICOLE:

Kul att du blev så nöjd :D

SV: haha jag med när jag kollar på fotona ;)

#9 - - Emmeli:

HEJ
jag har letat efter den där speciella paletten men inte hittat någon jag vill betala för men den här har ju jätte bra färger och som sagt till flera användnings områden :-)
Tack för tipset / emmeli

#10 - - Life of Johanna:

Fint, dock använder jag aldrig ögonskugga :)

#11 - - Isabelle Olsson:

Tjusigt!! :-D Tack för tipset!

#12 - - Sara Ekman:

Åh fina :)

#13 - - Sara:

Snygga nyanser på ögonskuggorna. Även duktig på att sminka :)

#14 - - Anita:

Snygga :))

#15 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Ååååh, Lorac, älskade märke. <3 Använder min Pro Palette varje dag ... så underbara skuggor!

#16 - - Lackert:

Jäkligt snygga skuggor

#17 - - linah:

snyggt:D

#18 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Snygga färger :)

#19 - - linnea:

jävlar vad underbara och pigmenterade färger. SKa nog fan klicka hem den :D

#20 - - Brownsugar:

Åh vill så gärna ha den paletten :D

#21 - - Brownsugar:

Åh vill så gärna ha den paletten :D

#22 - - Brownsugar:

Åh vill så gärna ha den paletten :D

#23 - - Brownsugar:

Åh vill så gärna ha den paletten :D

#24 - - Brownsugar:

Åh vill så gärna ha den paletten :D

#25 - - Brownsugar:

Åh vill så gärna ha den paletten :D

Till top