The balm - how 'bout them apples?

Jenni tipsar, Recensioner, Shopping, Smink / Permalink / 21
 
Denna underbara läpp och kind-palett kommer från det fantastiska märket The balm. Den innehåller 6 krämiga nyanser som går att använda både som rouge och läppfärg! Nyanserna är perfekta för att fixa vackra äppelkinder men även för att piffa till läpparna om du så vill. Med dessa nyanser kan du matcha vilken sminkning som helst, antingen för att rosa till dina kinder eller göra läpparna extra kyssvänliga! 
 
Paletten kommer i en kartong som har samma omslag som paletten själv. Som ni ser är designen helt bedårande! Den är verkligen så vacker att man vill ha den ståendes framme på sminkbordet hela tiden. Palettens design är så genomtänkt in i minsta lilla detalj, flörtig och unik! Man blir glad av den... Och vänta bara till ni applicerar produkten. Wow, vilka färger! 
 
 
Det låter lite som en önskedröm att produkten ska passa lika bra till läpparna som kinderna, men det gör den verkligen! Konsistensen är så fantastisk och smälter ihop med huden med ett smack, resultatet blir så naturligt och får dig att se pigg ut på nolltid. På läpparna är produkten superkrämig och lägger sig verkligen inte i några veck. Jag är helt kär i How 'bout them apples! Verkligen en mångsidig palett som passar ALLA. Färgerna är så bedårande, jag kan inte säga det nog... 
 
Därför är det den perfekta julklappen till någon du tycker om, eller varför inte önska den själv? Priset på 349:- är verkligen inte fy skam för den höga kvalitéten och de 6 rougerna/läppfärgerna man får. Paletten passar gamla som unga, och är en så fin gåva nu till julen som verkligen kommer ge ägaren ett leende på läpparna vid varje användning. Visst är den underbar?  
 
♥ How 'bout them apples? Finns att beställa HÄR för 349:- ♥
 
 
Klicka på bilden för att komma till Lyko.se 
 
#1 - - Anna:

OJ vilken fin!! vill ha :)

#2 - - LINNEA:

The Balm verkar ha så bra grejer :D

Sv; Visst var de snyggt!

#3 - - Madeleine:

oooh värt att testa ju!

#4 - - Cornelia:

bra tips! :D

sv: haha ja visst var den ! :D

#5 - - Emelie:

Vilket härligt tips! :D

#6 - - VERONICA - fashion blog:

LOVE THIS! Älskar detta tips, såååå så bra! Grymt!

#7 - - Moa Persson:

åh denna gillade jag!! :)

#8 - - rebeccamikaelsdotter.blogg.se:

fin blogg :)

#9 - - Marianne:

denna måste jag lägga på minnet! fantastiskt fin, palett i min smak =)

#10 - - Linn:

Åh underbart tips♡♡

#11 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vilka söta färger :)

#12 - - Prietha:

Sjukt bra tips!

#13 - - Linda:

bra tips!:D

#14 - - Julia Müller-Sandvik:

Faaasen beställde från Lyko igår, nu är jag sur att jag inte lade den här i kundvagnen också :D

#15 - - sofia:

Mina köpbegär blir sååå stora nu :) älskar the balm!

#16 - - sara:

Vilken söt palett!

#17 - - V I L M A L A ♔:

MEN SHIIIIIET NIIIICEEE BROR

#18 - - amanda:

vilket bra tips! :D

#19 - - MALIN:

En sån hade jag gärna fått i julklapp!

#20 - - sofft.blogg.se:

Vilka snygga färger :D

#21 - - Johanna:

åhhh sån vill jag med ha nu hihi

Till top